zondag 23 januari 2011

Kleurenkaartenteam vragen en antwoorden

Vragen en beloofde antwoorden !
Vraagjes :


Blijkbaar is er wat nood aan ‘regels’, lig daar niet wakker van, het is gewoon voor de fun !

1. Is het aantal deelnemers gelimiteerd ? Neen

2. Hoe krijg je alle deelnemers bij elkaar ? Mogelijkheid (zeker geen verplichting !!) : maak een nieuwe lijst met 'mijn gevolgde blogs' en benoem hem 'het kleurenkaartenteam', dan kan je alleen de personen activeren die meedoen, in het begin is dat een beetje zoeken, maar meestal zijn het dezelfde mensen die terugkomen. Vaak is het dat er 1 à 3 personen afvallen en vernieuwen. Dit kan natuurlijk alleen als je bij alle deelnemers volger wordt...

3. Mensen die geen blog hebben ? Als je echt wil meedoen en je hebt geen blog, kan je proberen om via mail de foto van je kaartje door te sturen, dat zet ik je naam erbij en probeer ik je kaartje te publiceren.

4. Hoe ga je je bericht op woensdag publiceren ? Foto van je kaartje, titel ‘kleurenkaartenteam : paars (volgende week is dat natuurlijk een andere kleur); en kopieer dan al de bloggers bij mij die deelnemen en mag je mij toevoegen =). Je mag ev. Ook kort uitleggen wat het inhoudt. Je kan stukjes uit mijn bericht gewoon kopiëren en plakken, spaart een hoop werk. Of voeg gewoon een link naar mijn blog, zodat ze daar alle info kunnen komen oppikken.

5. De nieuwe kleur wordt voor volgende week gekozen door Yvonne Van Bruggen, want die reageerde als eerste. Op donderdag, publiceer ik een nieuw bericht met de melding van de nieuwe kleur en dan kan iedereen zich weer opgeven die wil / kan meedoen.

6. Moet je de foto naar mij opsturen ? Neen, alles blijft op je eigen blog, tenzij je er geen hebt.

7. Mag je af en toe meedoen ? Natuurlijk !!!

8. Hopelijk heeft iedereen veel plezier hiermee…

9. Bedankt voor jullie enthousiasme deelname !

10. Geef je telkens opnieuw op als je wil meedoen, dan komt jouw link op mijn blog in het bericht verwerkt en sta je in mijn sidebar en kan je genieten van reacties van de deelnemers. Anders word je nergens vermeld.

11. Doe je toch mee en ben je je vergeten op te geven ? Mail me even snel, dan maak ik het zo vlug het kan in orde. Ben ik je vergeten op de lijst te zetten ? Sorry, laat het mij even weten via mijn blog of mail !

12. Nog vragen ? Mail ze me gewoon even door…

2 opmerkingen:

chantal zei

mercikes om alle antwoorden op je blog te zetten.
Liefs Chantal

Monique zei

We gaan ervoor hé woensdag! Ben wel benieuwd hoor! Mijn kaartje is nu ook af.
groetjes
Monique