dinsdag 10 augustus 2010

Nieuwe achtergrond ?

Och och och och, amaaaaaiii ! Wat een gedoe. Ik denk, ik ga eens een nieuw achtergrondje proberen, dan weet ik een beetje hoe het allemaal in z'n werking gaat, maar ik ben voorlopig van een koude kermis thuisgekomen ! Er veranderde vanalles en er bleef vanalles staan of vloog naar een ander deel van mijn blad, en opeens, oeps alles van mijn sidebar verdwenen. Gelukkig zit hier geen geluid mee in het bericht, want m'n geduld begint stilletjesaan op te geraken (jaja, geduldige me herself...). Dus, aan jullie een oproep : hoe verander je je achtergrondsjabloon (mijn bruine en blauwe bloemen) naar iets dat je op het internet mooi vindt. Het transporteren lukt al wel aardig, maar mijn bruine en blauwe bloemen verschijnen telkens eerst en dan pas mijn nieuwe achtergrondsjabloon... Graag een duidelijke (voor blogleken) uitleg misschien van iemand ??? Help, help .... Ik weet dat het waarschijnlijk iets heel eenvoudigs zal zijn, maar na 2 dagen zoeken zie ik het even niet meer zitten en wil ik gewoon knutselen.....
Alvast nen dikke merci aan de kenners ! Sorry dat ik jullie hiermee lastigval !

3 opmerkingen:

Anneke. zei

Een paar weken terug was zo ineens mijn achtergrond verdwenen. Ohw, dat was balen. Dus ik aan de slag, het heeft me een dag geduurd voordat alles weer normal was. Hoe ik het gedaan heb moet niemand mij vragen,maar ineens was alles er weer. Voorloppig begin ik er niet aan om iets te veranderen. Dus ik kan je niet helpen, maar veel succes met alles.

Groetjes Anneke.

Anneke zei

Hoi Martina,
Snap wat je bedoelt! Heb helemaal in het begin alles op mijn blog kwijt geweest en wat was dat paniek :) Maar ondertussen weet ik allemaal wat ik wel en niet kan doen ;) hihi..
Je kan best je oude blogachtergrond verwijderen. Weet je hoe je dat moet doen? Ander stuur je me maar een mail en stuur ik he een mail met de uitleg in ;)
Groetjes Anneke

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

ik ben er ook geen ster in, ben zelf ook eens bezig geweest, alles kwijt, mijn volgers, mijn reacties, vraag me niet hoe het goed is gekomen.
normaal helpt mijn dochter me, maar die was er niet.
ik ben aan het vogelen gegaan en ja ik had alles weer terug, hoe???????
maar wel weer mijn oude achtergrond, was dus niets opgeschoten, alleen heel veel frustatie ha ha ha.
dus succes ermee.

groetjes jolande