maandag 30 augustus 2010

Thinking of you

Hallo iedereen !
Vandaag de laatste officiële vakantiedag. Een heel andere kaart dan eens. Met spulletjes die ik op de beurs in Den Bosch kocht. Er zijn mensen die vragen wat ik me heb gekocht.... In één antwoord : VEEEEEEEEL !! Beetje beschamend veel. Ben geen papiermens, wel stempelverslaafd (moet net niet in therapie hm...). Dus ik heb 2 setjes nestabilities, beetje papier, Distress Ink en een 20 tal stempels waarvan een aantal in setjes, dat maakt dus een stempel of 40 in totaal !! Heb veel in korting gekocht hoor, toch was mijn portemonnee niet zo gelukkig, ik wel =)
Bon, de onderstaande kaart is gedrukt rechtstreeks op wit papier met twee stempels van Stampin Up met Distress Ink; het sentiment is van Stampin Up; de muisstempel is van House Mouse, ingekleurd met copics. De bloemen zelf werden nog een keer extra gestempeld en erbovenop geplakt; de rand bij het sentiment is geponst.
Hopelijk genieten jullie van deze rustige kaart en van een iets drogere maandag !
Tot morgen !
Groetjes, Martina

17 opmerkingen:

Pam Hornschu zei

Just beautiful. Love the popped up flowers and that adorable mouse!

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

schitterend, de bloemen zien er zo teer uit, leuke stempel heb je erbij gebruikt.

groetjes jolande

Anneke. zei

In één woord prachtig, Martina. En uuhh, ik ben naar de beurs in Zwolle geweest en ook mijn portemonee was niet blij, maar ik wel. Dus schaam je niet (lol)

Fijne dag!
Anneke.

Els zei

Schitterende kaart hoor.
Gr. Els

patricia zei

hoi martina
wat is dat mooi gedaan met die bloemen er nog eens op
groetjes patricia

Lia zei

Leuk gedaan Martina, met die bloemen.

Groetjes Lia

Karin zei

Schitterend gedaan Martina.
En schamen omdat je veel hobbyspullen hebt gekocht? Hoeft toch niet. Zeg dan maar: Ik ga niet elke dag koffie drinken of pannekoeken eten. En deze maand koop ik een bloesje of schoenen minder. Hi, hi.
Je hebt met deze kaart je blijde gemoedstoestand weergegeven en dat is meer dan een dikke portemonee.
Groetjes
Karin

Anita zei

Oh Wow wat een prachtig kaartje! Zo lief dat muisje!! Ik ben nog nooit naar zo'n beurs geweest, maar het lijkt me helemaal geweldig en ach ja.. dat doe je ook niet iedere dag toch? Groetjes, Anita

Sonja zei

Hallo Martina,

Ik vind het een héél schattige en mooie kaart.

groetjes,
Sonja van scrapadoe

Lil Daffodil zei

Hi Martina,
Thisa is absolutely beautiful. The flowers and the mouse make such a gorgeous image. I love it.
Hugs,
Fiona x

Monique zei

Wauw, wat is deze kaart mooi!
Heel knap gedaan hoor!
groetjes
Monique

Hilde Suykerbuyk zei

geweldig martina! ik ben heel benieuwd naar de andere 39 kaartjes die ge nog gaat maken met je nieuwe stempels!!
gr, hilde

maxine zei

Hi Martina this is a lovely card, I hope you have had a lovely weekend hugs maxine

Anoniem zei

een hele leuke kaart Martina en je weet je zeker niet te vervelen met je 40 nieuwe stempels ben al benieuwd!

groetjes Rebecca

Wendy ten Hove zei

Hi Martina,

Wat een mooie kaart, leuk zo, die muis en dan die bloemen er achter, mooi gevonden! Denk dat je niet de enige bent die zich op de beurs helemaal heeft uitgeleefd, hoor, ha ha, ik ook in elk geval! Ik probeer ook je volger te worden, maar lukt steeds niet, maar ik blijf het proberen, hoor!!

Liefs, Wendy

Faye zei

Wow, this is a gorgeous and very cute card. xxx

Jodi zei

Beautiful and adorable card!! I love the pretty colors and how you cut out the images!
Hugs
Jodi =)