zaterdag 18 september 2010

Egel en vlinders

Dag allemaal !
Weekend ! Jammer genoeg zit het weer een beetje overladen vol met allemaal plannen, dus van kaartjes maken zal er niet zo veel in huis komen denk ik. Daarom ben ik gisteravond al aan de slag gegaan. Die creaties komen er binnekort aan. Deze onderstaande kaarten maakte ik voor mijn schoonzus, zij wilde kaartjes voor elke gelegenheid en in postformaat. Dat vond ik toch niet zo makkelijk. Van het resultaat ben ik best wel tevreden, hopelijk vinden jullie het ook wat.
Stempel is van Penny Black, gekleurd met copics; die cuts zijn van Joy en Marianne Design; papier is van Paper Pad (roze versie) van de blauwe versie weet ik het niet meer; rand bij de blauwe kaart is bewerkt met pons van Marianne Design. Hier en daar wat Stickels opgedaan om het wat feestelijker te maken.
Geniet maar lekker van jullie weekend, hopelijk valt het weer een beetje mee ?
Veel liefs,
Martina
x

12 opmerkingen:

Anneke. zei

Super mooie kaarten! Lief stempeltje. Het kan niet anders of je schoonzus is hier heel blij mee.

Goed weekend..
Anneke.

chantal zei

wat een leuke en prachtige kaarten. Ze zal hier wel tevreden mee zijn. Ik weet wat je bedoalt dat postformaat moeilijk is, een vierkante oogt mooier.

Monique zei

Wat zijn het leuke kaarten geworden!
De afdrukjes zijn ook heel mooi ingekleurd!
groetjes

Lil Daffodil zei

Hi Martina,
these are all beautifully crafted. Gorgeous papers and colours and beautiful images. I love them.
Hugs,
Fiona x

Lia zei

Ik geef ook vierkant de voorkeur, maar inderdaad dit zijn hele mooie kaartjes gewroden hoor Martina.

Groetjes Lia

Lindsey zei

Oh Martina these are so clever! I love the images and the papers and the little apperture is a brilliant touch!
Enjoy your weekend
Linds x

Linda zei

Hoi Martina

Bedankt voor je berichtje. Onze Djeda is echt niet te vergelijken met een opa hoor, ze heeft superveel energie ha ha. Wij hebben de naam op het internet gevonden met de betekenis willen ontmoeten / leren kennen. En dat vonden we een leuke beschrijving. Je kaarten zien er prachtig uit.

Gr Linda

Bi Medeiros zei

Love these different folded cards! Have a great weekend!

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

wat een leuk model kaarten, heel mooi ziet het eruit.
Mooi papier, lieve stempels en prachtig ingekleurd.

groetjes jolande

Anoniem zei

Wat een prachtige kaarten heb je er van gemaakt Martina!
Ze blijven ook leuk vind ik al die PB egeltjes.
De ontvangers van deze kaarten boffen maar!

Shelby Goolsby zei

These are so creative and cute,I love them!!

Margo zei

Wat een leuke kaartjes weer !!!
Wat ben je lekker druk met je blog, bijna elke wel een postje !!! RESPECT !!!
Ik weet echt niet hoe je het doet hoor !!!
Liefs
Margo