zaterdag 6 augustus 2016

Evi 17 (ondertussen bijna 19...)

Goeiemorgen iedereen,
geloof het of niet, maar ik vond nog een 'fossieltje' van september 2014 in mijn wachtkamer. ocharme toch !
Bij deze bevrijd ! Hoera ! Evi is dus ondertussen al bijna 19 jaar (bloos). Maar daarom is het kaartje er niet minder om. Hopelijk zijn jullie van dezelfde mening...
Het werd een trifoldkaart, waar je lekker veel dessignpapier op kwijt kan (wat we allemaal wel willen en niet opgebruiken, alé, dat denk ik toch...).

Cijfers en letters : Memory Box
Afdrukje : Wild Rose Studio
Sentiment : Woodware
Papier : Blokje van bij Boekenfestijn

Ik wens jullie langs deze weg een heel leuk en vooral zonnig weekend toe !
Bedankt voor je bezoekje en ik zie jullie graag maandag terug voor een persoonlijke kaart.
Groetjes, Martina
x



16 opmerkingen:

Bernadet zei

Superleuke kaart Martina!

Margreet zei

Het gaat om het kaartje, Martina...en dat is prachtig!
xxx Margreet

Els zei

Een mooie verjaardagskaart Martina.
Geniet van dit mooie warme weekeinde.
Groetjes, Els

Je@net zei

Erg leuke kaart, Martina!

Diny zei

Het blijft mooi zie je wel Martina....heel erg leuk gedaan!
Groetjes Diny

Marijke zei

een mooie kaart ook al is het een oudje! Mooi modelletje en weer zo prachtig bewerkt!Groetjes Marijke.

Doris knippenenplakken zei

Hoi Martina,
Wat een mooie vorm je hebt er een schitterende kaart mee gemaakt .
Groetjes Doris

Monique zei

Zo vind je nog eens wat terug ;-)
Mooi kaartje!
Lieve groetjes, Monique

Sarah zei

Mooi kaartje!

GerJanne zei

Heel leuk! En lekker vrolijk! Zulke oudjes heb ik niet meer in de wacht staan. Grappig dat je hem nog vond..
GerJanne

chantal zei

Super leuke fossielkaart. Mag ik zeggen dat op 2 jaar je stijl toch verandert is?
Liefs Chantal

Jantine zei

Wat een bijzonder model! En nog helemaal leuk, ook na twee jaar :-)
Groetjes
Jantine

Enny zei

Een supermooie kaart, en inderdaad leuk om eens wat papier op te gebruiken. Hopelijk had je een heel mooi weekend ! Groetjes, Enny

Ellen zei

Even tijd voor een vakantieblogrondje. Lekker op het terras van 'ons' huis met uitzicht op de Montagne Noir, genietend van de lichtjes in de verte en een verkoelend briesje. Supergaaf fossieltje is dit! Knap dat je 'm zo lang voor ons verborgen hebt gehouden ;) Bonsoir!

Mariken zei

Maakt niet uit hoe oud het kaartje is, deze wil ik niet missen! Zo gaaf en een ontzettend leuk model!!

Colien zei

Leuk model, mooi kaartje, dus geen probleem dat het een oudje is. Leuk dat je ons toch nog even laat meegenieten!
grtz.Colien