woensdag 24 augustus 2016

Gefeliciteerd van ons allemaal

Goeiemorgen iedereen,
woensdag, dus een vers kaartje op het menu zoals beloofd.
Vandaag een kaartje van een aantal maanden (april 2016) geleden... Dan heb je het soms wat druk, maar wil je toch een kaartje maken met de nieuwe spullen die je gekocht hebt. Dan brengt deze stempel zeker en vast de oplossing. Ik was er meteen verliefd op, vond hem erg grappig, leuk...
Ik stempelde hem twee keer naast elkaar, plooide de kaart in het middendoor, even nog een sentiment er op, klaar is de kaart !
Ik gebruikte hem reeds op een gelukwenskaartje voor de opening en verhuis van 'In 't Woefke', daar stempelde ik hem 3 keer naast elkaar.

Stempel : Indigo Blu
Sentiment : Joy

Ik wens jullie langs deze weg een heel erg fijne dag toe en zie jullie graag morgen terug voor een verse kerstkaart !
Bedankt voor je bezoekje en reactie
groetjes, Martina
x




15 opmerkingen:

Margo zei

Hij is echt super Martina ! Heel toffe stempel !
Groetjes
Margo

Je@net zei

Wat leuk gedaan, Martina!

Caroline Cards zei

Een heel leuk idee om de kaart zo te maken Martina!
groetjes, Caroline

femke zei

Heey Martina,

WOW,die is geweldig leuk geworden!!!

Groetjes Femke

maria's knutselplezier zei

Fantastisch, hoe leuk, heel mooie en origineel!!

Groetjes
Maria

Els zei

Een hele mooie stempel en zo heb je snel een pracht kaart klaar.
Groetjes, Els

Monique zei

Geweldige kaart Martina!

Sabine zei

Helemaal geweldig, mooie stempel!

Danielle zei

Wauw, ik vind 'm geweldig!! Wat ontzettend leuk, zeker met die tekst erbij!

Ellen zei

Geweldig kaartje! En wat een tof stempel. Was even bang dat je heel veel keren een klein stempeltje had moeten gebruiken ;)

karien zei

Oh dit vind ik een gaaf kaartje!!superleuk gedaan Martina
Groetjes Karien

Nicole Parmentier zei

Ik snap dat je verliefd werd op deze stempel! Wat een gezellige bedoeling daar op die kaart!!

Ans Gilbert zei

prachtige kaart Martina,
wat een leuke stempel,
groetjes,
Ans

Diny zei

Wat een leuke stempel Martina....je hebt er een mooie kaart mee gemaakt!
Groetjes Diny

Nancy zei

Hey Martina,

Sorry, nu pas tijd om te bloggen, had vandaag een super leuke vriendinnendag... Ze blijven mooi hé, die beestenboel-kaarten...

Liefs,
Nancy