woensdag 17 augustus 2016

Groetjes van Cats on Appletrees

Goeiemorgen iedereen,
vandaag krijg je nog een keer een kampkaartje (jawel, van deze zomer !). Heb me weer wat geamuseerd met het combineren van diertjes / attributen van andere merken. Ik vind het superleuk om andere stempels te verwerken bij de Cats on Appletrees, hoe meer ik met deze diertjes aan de slag ga, hoe meer stempels ik in mijn voorraad vind die te combineren zijn, leuk toch ? Ik hoop dat jullie mee zijn en er ook het plezier ervan hebben zoals ik het heb =).

Autoband (een oudje) : Impression Obsession
Muis en wasbeer (uit de promobak van bij 'In 't Woefke' : October Afternoon
Sentiment en andere diertjes : Cats On Appletrees

Ik wens langs deze weg iedereen nog een erg fijne dag toe en ik zie jullie graag terug voor een verse kerstkaart !
Leuk, heb gezien dat er nog een nieuwe volger bijgekomen is, jammer genoeg kan ik niet zien wie deze mysterieuze persoon is. In ieder geval, welkom. Als je een berichtje achterlaat, kan ik ook een bezoekje bij jou brengen.
Bedankt voor je bezoekje en reactie,
groetjes, Martina
x

14 opmerkingen:

Mariken zei

O, enig is deze weer! Ik hou zo van deze stempeltjes, maar dat wist je al!!

Je@net zei

Leuke kaart geworden, Martina!

Creatiels zei

de beestjes zijn best wel grappig; mooi resultaat
groetjes
Els

Colien zei

Hele leuke combinatie, past prima samen, mooi kaartje!
grtz.Colien

Janny's Cards Creations zei

De kaart doet mij denken aan het verhaaltje van de bremer stadsmuziekanten. Erg leuke kaart geworden. Ook ik kijk wel eens bij de wat oudere stempels die zijn vaak nog zo leuk en mooi maar die vergeet je dan te gebruiken en dat is erg zonde. Groetjes Janny

!neke zei

Heel gaaf deze stempelcombi !

Ilse zei

Oh wat een leuke kaart, ik ben fan ;-)
Fijne dag!
Ilse

Larissa zei

Misschien ben ik wel de mysterieuze volger..

Wat een leuk kaartje, erg grappig gecombineerd zo met alle beestjes.

Groetjes Larissa

GerJanne zei

Hoi Martina,
Wat een enige kaart met al de gecombineerde stempels.
Je kunt er zo een verhaal bij verzinnen.
GerJanne

karien zei

Oh wat is dit een leuke kaart Martina die stempeltjes zijn er leuk!!
Groetjes Karien

Nota Bene zei

Wat een leuke kaart! Het is net alsof al die stempels samen horen - je combineert ze echt super.
Groetjes, Nele

Rosina zei

Prachtig kaartje Martina wat een schattige stempels allemaal van die diertjes...KNAP gedaan!!!

groetjes Rosina

Nancy zei

Hey Martina,

Ook deze is weer een leuke... Je blijft ze verzinnen hé!!
Als je mysterieuze volgers hebt, moet je achteraan een keer gaan kijken bij de 'geen foto-volgers'... Misschien zie je daar een naam bij staan...

Liefs,
Nancy

Nicole Parmentier zei

Geweldige 'coat'-kaart weer!!!