vrijdag 12 augustus 2016

Marianne Design en Joy voor DT 'In 't Woefke' : Terug naar school (deel II)

Goeiemorgen iedereen,
vandaag weer een projectje voor 'In 't Woefke' met materialen van Marianne Design en Joy. Omdat het vakantie is en omdat het mag en kan, liet ik me een keertje volledig gaan !
Een side steppercard is het geworden, een vrij grote, gemaakt uit een A4 blad. Kan je lekker veel op kwijt, dus dat is wel prettig werken zo. Ik mixte met een heleboel snijmallen, zowel oude als nieuwe, een tafereeltje bij elkaar.
Het idee zat al een tijdje in mijn hoofd, nu nog de uitwerking er van.
'In 't Woefke' kan je alle projectjes zien van de komende weken, ook van andere DT maatjes. Niet te vergeten dat ook Inge superleuke en mooie projectjes maakt !

Wolken, paddenstoelenboord : Joy
Gras : Cheery Lynn Designs
Alle andere materialen : Marianne Design
Afdrukjes : Marianne Design, Don & Daisy, ingekleurd met aquarelpotloden
Potloden, appel, meetlat : Marianne Design, 'School', ingekleurd met aquarelpotloden

Kriebels gekregen om zelf aan de slag te gaan ? Dat kan, ga even langs 'In 't Woefke' voor alle materialen en ik ben alvast benieuwd wat jullie er van maken !
Ik wens jullie alvast een hele fijne dag toe en ik zie jullie graag morgen terug voor een verse creatie.
Ondertussen ben ik weer een jaartje ouder, maar wil langs deze weg iedereen bedanken voor de fijne verjaardagswensen gisteren ! Super !
Lieve groetjes,
Martina
x





7 opmerkingen:

Caroline Cards zei

Heb bij 't Woefke gekeken en hier is maar één woord voor: Prachtig!
groetjes, Caroline

Anoniem zei

Schitterend!!!
Creatieve groetjes, Gaby

GerJanne zei

Hoi Martina,
wat stom van me! Nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Ik weet nog dat ik je eens een kaartje stuurde met een egeltje erop. En in mijn hoofd zit 28 augustus. Geen idee hoe ik eraan kom. Ik hoop dat je een heel gezellige dag had.
Je kaart is superleuk! Spreekt helemaal tot de verbeelding!
Groetjes,
GerJanne

Diny zei

Wat MOOI Martina!
Groetjes Diny

!neke zei

Superrrrrrr !!!!!

Colien zei

Wat een mooi project, gaaf geworden!
grtz.Colien

Ellen zei

Mooie kaart, veel op te zien! Enne... nog gefeliciteerd met je verjaardag. Of zoals ze hier in Frankrijk zeggen: bonne anniversaire!