woensdag 15 mei 2019

Big cake !

Goeiemorgen iedereen,
vandaag heb ik voor jullie een hele grote taart ! Ik kan me niet voorstellen dat ik een levensgrote taart ooit zou krijgen.... Maar deze schone van Stamping Bella dus wel ! Hahahaha ! In ieder geval, ze zal de cake waarschijnlijk niet helemaal zelf opeten (als je ziet hoe lekker slank ze is hahaha)... Gelukkig maar, zou er alleen maar ziek van worden denk ik.
In ieder geval, vond de tekst echt wel heel erg leuk passen bij dit plaatje.

Afdrukje : Stamping Bella, gekleurd met aquarel potloden
Sentiment : Joy

Ik wens jullie langs deze weg een hele fijne dag toe en zie jullie graag morgen terug voor een verse kerstkaart. Ik ga vandaag alvast op bijscholing om tijdens de verkiezingen, de functie van 'voorzitter' uit te oefenen. Allemaal erg spannend, krijg er nu al stress van, niet goed voor mijn gezondheid dus... Misschien later op de dag dan toch ergens een stukje taart ? =)
Tot morgen,
groetjes, Martina
x


9 opmerkingen:

Nancy Soetaert zei

Denk dat het voor jou helaas een meeting wordt vandaag. Succes met de opleiding, weet je voor de komende verkiezingen al telkens weer wat gedaan, of zijn het bij jullie telkens andere voorzitters?
Heel mooie kaart!
Nancy

Margreet zei

Geweldig leuke stempel op je toffe kaart.
Succes met voorzitteer 'spelen'.
xxx Margreet

femke zei

Heey Martina,

het is een hele lekkere taart uhm...kaart geworden. Superlieve stempel en het tekstje past er inderderdaad perfect bij.

groetjes Femke

Els zei

Mooie kaart met een enorme taart.
Succes met de bijscholing en je voorzitterschap.
Groetjes, Els

Je@net zei

Erg leuke kaart, Martina.
En succes met de bijscholing!

Eri zei

Die taart ziet eruit om zo in te bijten, zo mooi heb je ze gekleurd! Gave tekst! Veel succes vandaag, en zondag bij de finale.
Groetjes, Eri

Jantine zei

Superleuke afbeelding en zo mooi gekleurd, Martina! Leuke kaart!
groetjes
Jantine

Ellen zei

Een levensgrote taart en dan zo slank blijven, dat zou wat zijn ;-) Leuke kaart! Bijscholing overleefd? Niet te veel stressen hoor, das slecht voor een mens.

Colinda zei

Geweldig leuke kaart, zou wat wezen zo'n grote taart! Heeeeerlijk, hihihihi!
Succes met je voorzitterschap!
Groetjes,
Colinda