woensdag 8 mei 2019

Koetjeskaart

Goeiemorgen iedereen,
mag het vandaag iets eenvoudiger zijn ? OK dan... een leuke koetjeskaart heb ik voor jullie deze keer. Het plaatje was ondertussen al een hele tijd ingekleurd (niet dat daar zo veel werk aan was....), maar zocht nog een gepast papiertje om mee samen te gaan...
Eindelijk kreeg ik de beiden met elkaar verzoend, hieronder het resultaat.

Papier : Crafts Too
Sentiment : Creative Expressions
Afdrukje : Penny Black, ingekleurd met copics

Ik wens jullie allemaal een hele fijne dag toe en zie jullie graag morgen voor een kerstcreatie. Kom je weer een kijkje nemen dan ?
Bedankt voor jullie bezoekje,
groetjes, Martina
x



15 opmerkingen:

Rhodé zei

Soms heb je dat, he?! Zo'n half project. Je hebt het nu tot een leuke kaart weten te verwerken. Door het zwart-wit op de achtergrond komt je afbeelding mooi naar voren. Leuk kaartje!

Els zei

Een hele mooie kaart en ik hou van koetjes en beide papiertjes matchen heel goed met elkaar.
Groetjes, Els

Annemarie en Merit zei

geweldig leuke kaart Martina, alles prachtig gecombineerd!!
Liefs Annemarie en merit

Margreet zei

Superschattig koeienkaartje. Toevallig heb ik gisteren ook een koeienkaart gemaakt (de 10e op mijn blog).
xxx Margreet

Eri zei

Heel leuke koetjes kaart, en het papier past er perfect bij!
Groetjes, Eri

Colien zei

Leuk zo zwart/wit en ook je kaart voor Ine hieronder is erg tof!
grtz Colien

Elle-Jeanne zei

Wat een leuke kaart is het geworden.
Soms blijft het even liggen voor je een idee hebt om het aftewerken.
Maar dat is nu toch goed gelukt.
Groetjes, Elle-jeanne

Epie zei

Prachtige kaart is het geworden , nadat je ff hebt laten liggen !

Fijne woensdag met groetjes van Epie

Enny zei

Oh, wat een toffe kaart, die koe en vriendjes, zo leuk ! Groetjes, Enny

Colinda zei

Leuk,wat een gezellige beestenboel, het DP past er goed bij!!
Fijne avond,
Colinda

Nancy Soetaert zei

wat een toffe kaart met die grappige stempel!

Judith zei

Super leuke koeienkaartje geworden.
Groetjes van Judith

Laurespage zei

Martine, is toch een mooie kaart geworden en alles past mooi bij mekaar.
Groetjes, laurette

GerJanne zei

Heel gaaf! Een enig kaartje. Ik heb ook zo'n afdrukje, met een andere koe denk ik, maar ook met kippen. Zo enig!

Annie H zei

Hele leuke kaart met de perfecte papiertjes, mag idd al eens eenvoudiger zijn.
Groetjes, Annie