woensdag 26 oktober 2022

Kleurenkaartenteam 2022 : 10 de schakel : Stevig oranje met nachtblauw

Goeiemorgen iedereen,
waar is oktober heen ? Weer helemaal voorbij gevlogen als het ware ! Het was even schrikken toen Daphne me een mailtje hierover stuurde... Toen vielen de puzzelstukjes in elkaar. Daarom, typte ik dit bericht netjes gisteravond πŸ˜‡ Dank je wel Daphne ! 😍 (Jammer genoeg was het bericht dat ze deze keer niet kon meedoen, maar dat komt wel goed).
In ieder geval, we knallen met de kleuren nachtblauw en stevig oranje, gekozen door Nelleke. Mijn nachtblauw is een beetje te licht uitgevallen, maar goed... Hopelijk raakt deze door de jury ... 😘

Afdrukjes : Simon Says
Sentiment : My Favorite Things

Hieronder krijg je de hele lijst deelnemers die het aandurfden om met deze kleurencombo aan de slag te gaan. Het werd weer een aardig lijstje ! Fijn !

Wil je er volgende keer graag bij zijn ? Dat kan ! Volgende week hebben we weer een verse oproep. Hou je nachtblauw maar al dicht bij de hand, dan komt het zeker goed.
Vergeten jullie geen reactie achter te laten bij alle deelnemers ? Want daar gaat het tenslotte om.
Mijn bezoekje kan even op zich laten wachten, voormiddag werken en nadien staan er nog 2 vergaderingen gepland, maar ik kom zeker af, al is het morgen !
Bedankt iedereen voor je bezoekje en graag tot morgen voor een verse kerstkaart,
tot dan!
Groetjes, Martina
x





20 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Schitterende kaart met dit mooi papier, fijne dag.

Nancy Soetaert zei

Prachtige kaart, superleuke achtergrond met al die verschillende cirkels in blauw en oranje!
Succes met al je vergaderingen, volgende week een weekje 'vrij', mooi om naar uit te kijken, zal vast deugd doen!
groetjes
Nancy

Je@net zei

Erg leuke en feestelijke kaart!

Laurespage zei

Mooi en feestelijk en een leuke achtergrond.
Groetjes, laurette

Colien zei

Feestelijke kaart, spetterende achtergrond in KKT-kleurtjes!
Bedankt weer voor de organisatie, gezellig om een blogrondje te maken en alle creaties te bewonderen!
Grtz Colien

Marfien zei

Mooi kaartje Martina, een goede tip om zoiets eens na te maken met deze leuke stempels

!neke zei

Super mooi Martina !!
Groeten Ineke

Marijke zei

Wat een verrassende kaart heb je weer gemaakt! Super leuk met deze cirkels allemaal! Mooi gedaan! Groetjes Marijke.

Diny zei

Hel mooi kaartje Martina.
Leuk DP en gave tekst stans heb je gebruikt.
Groetjes Diny

Nancy zei

Hey Martina,

Toffe kaart werd het met al die cirkels als achtergrond. En het blauw achter de tekst is echt wel donker genoeg dus dit jurylid laat je met glans slagen!

Liefs,
Nancy

Margreet zei

Wat een toffe achtergrond in combinatie met die grote tekst.
Dank weer voor de organisatie!
xxx Margreet

Wilma zei

De achtergrond vind ik SUPER Martina en Happy Birthday komt GOED naar voren, zo in de kleuren van het Kleurenkaartenteam.
Liefs Wilma πŸ˜€πŸ˜€πŸ˜€

Jantine zei

Wat een toffe achtergrond, Martina, is het dp of zijn het stempels. In elk geval perfect in de kleuren en erg leuk! Mooie kaart.
Bedankt voor de facilitatie van het KKT weer deze maand!
Groetjes
Jantine

chantal zei

Mooi, Leuk, feestelijke kaart
Liefs Chantal

PIKO hobbyblog zei

Wow dat is een feestelijke kaart geworden echt heel mooi ook in deze kleuren.
Groetjes,
Pia

HenriΓ«t zei

Is de jury er al uit of deze kaart wordt goedgekeurd?? πŸ˜‚πŸ€£πŸ˜‚
Wat een feestelijke kaart maakte je met het blauwe en oranje vuurwerk op de achtergrond.
Groetjes van HenriΓ«t

GerJanne zei

Wat een leuke stempelkaart Martina! Goed idee, ga ik onthouden!

Nelleke zei

Wat is dit een leuke kaart, en bij het bekijken ervan denk ik: waarom kom ik hier zelf nou niet op? Ik ga er van uit dat het gestempeld is, en dat is zeker een mooie uitdaging. Dat het iets te licht is, is je vergeven hoor, :-) Zie ik ook nog donkerblauwe tekst? Altijd bij jezelf blijven toch? groet, Nelleke

Daphne zei

Dit is leuk zeg, wauw!!
Net of het allemaal vuurwerk is.
Ik vind de kleuren combinatie heel mooi, had echt graag mee gedaan, maar helaas.
Ben wel blij dat ik je geholpen heb met mijn mail, zodat je op tijd was om je bericht te schrijven, hihi.

Femminde zei

Hallo Martina,
Sorry, ik ben dus nog later dan jou maar wat een leuke kaart maakte je. Mooi met die achtergrond zo.
Alvast een fijn weekend!!
Groeten van Femminde