zaterdag 12 november 2011

Merry Christmas + vraagje

Goeiemorgen iedereen,
tijdens de vakantie, zag ik dit modelletje van kaartje om te kopen. Vermits ze met een 10 stuks in een pakje zaten en vrij duur waren, tekende ik de zijkant op een papiertje en voilà, dit is wat ik er van gemaakt heb.
Stempel vliegtuig van Magnolia; stempel bomen van Artemio; huizenrij van Stampin Up; sneeuwmannen van Artemio; sentiment van Kruidvat; randpons van Martha Steward; sneeuwsterren van Artemio.
De buitenkant van de kaart en de achterkant zie je op de laatste twee foto's.

Dan nog mijn vraagje : Ik zit met het idee te spelen om het kleurenkaartenteam stilletjesaan weer op te starten. De eerste woensdag van december, is 7 december. Ongeveer met dezelfde regels, maar dan met twee kleuren, 1 overheersende kleur, de tweede kleur is de bijkleur, wit mag je altijd gebruiken. Ik wil graag jullie reactie hierover, want ik weet dat er ondertussen al zo veel challenges bestaan, dus ik wil niet weer de 'zoveelste' zijn... Bekijken jullie het even en laat me weten wat jullie van het idee vinden, goed ? Je hoeft je nog niet op te geven, ik maak wel een extra oproepbericht als de beslissing valt.

Ik verwelkom bij deze de nieuwe volgers ook nog en hopelijk hoor ik jullie morgen ook weer ! Bedankt en geniet nog van het weekend,
groetjes, Martina








35 opmerkingen:

Unknown zei

Mooie kaart.
Knap hoor even natekenen.

Als je weer begint met het kleurenteam zo ik vanaf half Januarie zeker weer proberen regelmatig mee te doen.
Voor die tijd zijn er nog te veel andere dingen die mij bezig houden.
Ik zou het erg leuk vinden.

Groetjes en een fijn weekend Brigitte

Desirée-ScrapDees zei

wat een prachtige kaart zeg, echt heel mooi en wat betreft die challange daar kan ik je geen advies over geven aangezien ik zelf geen kaartjes maak!

Creagea zei

Supermooie kaart en knap gemaakt,en over de challenge,af en toe zal ik meedoen,ligt er aan of ik tijd heb

Groetjes Gea

celia zei

Schitterend!!!!!

Cornelie zei

Dat heb je onwijs mooi gedaan! Wat een leuk effect!
Je kleurenkaartchallenge, doe ik niet, het wordt mij te veel allemaal. Niet dat ik het niet leuk vindt, veel te leuk allemaal. Maar in het verleden heb ik ook niet mee gedaan. Bewust!
Groetjes Cornelie

Els zei

Prachtige kaart en knap gedaan om dat na te tekenen. Zou ik niet kunnen.
Groetjes Els

crealinedance zei

Hoi hoi Leuke kaart.Als je weer begint zal ik ook maar af en toe meedoen.Misschien een optie eens in de maand.Gr.Nel

Hilde Suykerbuyk zei

Leuke kaart martina! echt super!
Ik denk ook dat het misschien beter is om in januari weer te beginnen, dan heeft iedereen de drukke dagen weer achter de rug!
gr, hilde

peggy zei

Heel erg mooi, en zomaar ff nagemaakt ... knap gedaan.

Wat het kleuren kaarten team betreft, het idee van een bijkomende kleur vind ik een tof idee. Een verandering maar het idee blijft hetzelfde. Ik wil zeker weer mee doen, maar vrees net als vorige keer dat het me niet elke week lukt. Maar ik vond het toen een tof initiatief en wil er zeker mee plezier aan beleven.

Ook voor jou een fijn weekend,
Peggy

Colien zei

Leuke kaart weer, Martina! En wat betreft het kleurenkaartenteam: ik ben er graag weer bij, hoor!
grtz.Colien

Rosalien Zwackhalen zei

Wat heb je dit geweldig gedaan. :)) Het is echt prachtig zoals je het tafereeltje opgebouwd hebt in 3d en dan in deze kleuren. Ziet er heel sjiek uit om maar 1 kleur te gebruiken.
Wat de Challenge betreft, je kan het altijd proberen en idd zou ik in het nieuwe jaar starten omdat in deze periode iedereen het altijd erg druk heeft en minder tijd hebben hiervoor.
Er zijn idd al erg veel challenge blogs maar jou insteek is weer totaal anders en voor veel mensen misschien weer een leuke uitdaging om aan mee te doen. Of het mij lukt om mee te doen weet ik niet omdat ik al erg druk ben, maar je weet maar nooit. ;)
Success met je beslissing. ;)

Groetjes Rosalien

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

wauw, Martina wat een geweldig mooie kaart, je hebt er heel mooi diepte in verwerkt en heel mooi en knap in 1 tint ingekleurd, SUPER!!!!!

groetjes jolande

Lia zei

Wat een prachtige kaart Martina, misschien kun je een tutorial ervan schrijven, of vraag ik dan erg veel van je????

Je challenge laat ik ook deze keer weer aan me voorbij gaan, ik kom altijd tijd tekort en om me dan aan iets te verbinden dat schept verplichtingen waarvan ik nu al weet dat ik die na kan komen.......

lieve groetjes Lia

Marjan zei

Ik vind je kaart echt helemaal geweldig, erg mooi in elkaar gezet!
Leuk idee om je challenge weer op te starten. Ik zou er best aan mee willen doen, maar heb er gewoon geen tijd voor. Hoop dat anderen meer tijd hebben.

Groetjes, Marjan

Bep zei

Hoi Martina,

Supermooie kaart zeg, echt heel erg mooi.
Wat het kleurenkaartteam betreft, het idee van een bijkomende kleur vind ik een goed idee. Een kleine verandering maar het idee blijft hetzelfde. Ik wil zeker weer mee doen, en hoop dat het me elke week lukt. Leuk dat je het weer op wil starten.

Gr...Bep

Charlotte zei

Superkaart Martina! Echt een eyecatcher!

Over het kleurenkaartenteam:ik zou het erg leuk vinden dat het weer opstart, ik vond het erg leuk om te doen. Wat mij betreft mag het bij één kleur blijven (al moeilijk genoeg voor mij ;) Misschien nog even wachten tot na de feestdagen mss-dan zal het voor iedereen ook wat rustiger zijn en je meer deelnemers hebben.

Groetjes,
Charlotte

CreaSjouk zei

Mooi kaartje hoor!
Knap bij elkaar gezocht al die stempelsoorten.
Groetjes Sjoukje

Rosina zei

O Martina wat een leuk kerstkaartje heb je gemaakt ....erg mooi modelletje en heel leuk met die stempels ..... super mooi geheel
groetjes Rosina

corryskaart zei

hoi martina
vind je kaart echt een 10+ wat is ie mooi van kleur en uitwerking en jazeker ik doe weer mee het het kleurenkaartenteam:-))
gr corry

Riet zei

Wat een prachtige kaart Martina.


Liefs Riet.

angeleef zei

Hoi Martina,
Dat ziet er heel erg ingewikkeld uit, maar ontzettend knap gemaakt! Ongelooflijk hoe creatief jij uit de hoek kan komen hoor :)
Wat het kleurenkaartteam betreft...
De datum ligt inderdaad nogal moeilijk voor het opstarten, aangezien ik dan waarschijnlijk net al mijn scrapspullen aan het verhuizen ben :)
Voor velen (zoals ik ook al heb gelezen) is het misschien beter: 'een nieuw jaar, een nieuwe start'? maar het idee lijkt me zeker leuk! Ik heb in het verleden enthousiast meegedaan en zal dat nu ook doen dan!!
Groetjes
** Evi **

Jolanda Cuper zei

Geweldig wat een schitterende Pop-up kaart! Echt super!
Groetjes Jolanda.

Marian zei

Leuk idee om het weer op testarten
Maar december vind ik persoonlijk lastig.
Januari vind ik helemaal weer leuk
mischien eens per 2 weken??
Ik doe weer graag mee
Groetjes

Stempeltiger zei

Such a brilliant Winter card Martina!
Great idea and wonderful design.
Love it.
Hugs, Swantje

Annerieke zei

Hoi Martina,

Wat heb je weer een super leuke kaart gemaakt, ziet er prachtig uit!

gr Annerieke

Aleida zei

Een heel mooi, ingewikkeld kaartje! Knap dat je dat zo van een sketch hebt nagemaakt.
Het kleurenkaartenteam lijkt me weer leuk, het voordeel was (en is hoop ik) dat je niet verplicht bent iedere keer mee te doen. Een tweede kleur zou ik erg op prijs stellen, dat geeft toch iets meer contrast in een kaartje. En januari lijkt me een goed moment, dan zijn de drukke feestdagen achter de rug.

goed weekend,

Anneke zei

Wauw prachtig kaartje Martina :) enne ik vind het kleurenkaartenteam heel leuk om terug te beginnen! Enkel zoals sommige zeggen, is het misschien beter om in januari te starten!
Groetjes Anneke

Hanneke zei

Wat een leuke kaart zeg! Leuk idee van de challenge maar ik ben bang dat ik niet of niet vaak mee kan doen (ivm drukte). Groetjes, Hanneke

Christine zei

Hallo Martina,
Je kaartje is fantastisch mooi! Je voorstel voor de challenge is voor mij wel ok. Aan het kleurenkaartenteam heb ik bijna iedere week meegedaan, buiten 1 keertje denk ik. Aan andere challenges heb ik me ook al wel eens gewaagd maar nog nooit zo trouw als bij de jouwe, dus ik ga zeker proberen om er weer helemaal voor te gaan! Liefs van Christine

SandraR zei

Nou, Martina! Ik wil heel graag dat het kleurenkaart team nieuw leven ingeblazen wordt! Heb genoten van de vorige sessie en wil graag met deze serie meedoen!
Dus top idee van je!!!

En prachtige kaart heb je gemaakt! Mooie vorm, mooie stempels en hele mooie kleurencombi!

Liefs, San

Ans S. zei

Je kaart ziet er schitterend uit heel mooi nagemaakt.
Ik denk ook dat je met de kleurenchallenge het beste in het nieuwe jaar kunt beginnen en dan misschien eens per 2 weken.

Groetjes Ans

Enny zei

Wauw, wat een toffe kaart ! En je hebt dat maar even nagetekend, super !! Groetjes Enny

Miranda Mols Stampin Utopia zei

Waaw wat een Machtig mooie creatie!
Mij lijkt die challenge erg leuk.
Op splitcoaststampers doen ze het met 3 kleuren. Maar er doen er veel te veel mee. En dit is tenminste Nederlands. Als de kleuren bevallen, doe ik zeker mee!

Agnes zei

Wát gaaf is je kaart!!
Super mooi gemaakt Martine.
groetjes, Agnes

Simone zei

Wat een schitterende kaart!

Groetjes Simone