Goeiemorgen iedereen,
vandaag al de laatste woensdag van de maand ! Opgelet hier ! Jawel, het kleurenkaartenteam verovert blogland met de kleuren limoengroen en kersenrood. Een leuke frisse combo lijkt me.
Een tijdje geleden kreeg je de aardbeien te zien (voor DT 'In 't Woefke'), nu de kersjes van hetzelfde setje. Toen ik las dat de kleur kersenrood was, was de link wel snel gelegd. Een beetje op internet rondgekeken, daar kwam ik ongeveer deze kaart tegen. Toen de strookjes plakten, vond ik het net de kleuren van Burger King hebben hahahaha ! Maar kijk, heb de kersen een hoofdrol gegeven, de tekst is ook erg leuk om te gebruiken, meer hoeft het niet te zijn.
Ik ben niet alleen vandaag ! Een hele reeks enthousiastelingen gaven zich weer op voor deze uitdaging.
Hieronder de lijst met deelnemers, breng hen allemaal een bezoekje en vergeet geen reactie achter te laten.
Kersen : Studio Light, bewerkt met Distress Inkt en copics
Happy : Gemini, Crafters Companion
Ik wens jullie langs deze weg nog een hele fijne dag toe en zie jullie heel graag morgen terug voor een verse kerstkaart. Komen jullie dan ook weer even kijken ?
Tot dan !
Groetjes, Martina
x