Goeiemorgen iedereen,
wat later dan dat jullie gewend zijn van mij... Vandaag een cupcake kaartje met een whiper gedeelte. Deze lag al een tijdje klaar, maar de tijd, fut ontbrak me om ze te fotograferen en op mijn blog te zetten.
De hitte, de drukte op school (nog steeds de naweeën na mijn 6 weken afwezigheid te voelen) en ook nog gecombineerd met de revalidatie met kiné, lukte me even niet om mijn blog te onderhouden.
Ook het reageren op het kleurenkaartenteam liep vertraging op. Maar kijk, ben wat aan het inhalen op dit moment. Blijkt dat ik ook nog wat kaartjes te kort kom om mijn blogberichten aan te vullen, maar dat komt wel goed denk ik.
Donderdag hebben jullie ook nog een kerstkaartje moeten missen, heel uitzonderlijk, maar helaas, niet gehaald.
Vandaag dus deze zoete kaart, waar aardig wat dessignpapier op verwerkt kan worden. Ik maakte hem reeds met rechthoeken, deze keer met afgeronde kantjes. Vind hem wel erg leuk geworden, hij zal niet lang in mijn voorraaddoos achterblijven denk ik.
Papier : Al heel oud Marianne Design papier
Afdrukjes cupcakes : Hero Arts
Gisteren mochten we met de kinderen naar Pennenzakkenrock, de jaarlijkse, succesrijke uitstap om het schooljaar superleuk af te sluiten. Het was een voltreffer ! Water, bossen, leuke activiteiten, de kids hadden weer de tijd van hun leven. Veel beter dan te puffen in een klaslokaal (waar de temperatuur al oploopt vanaf half 9 tot een 38 graden !). Veel scholen kwamen niet wegens 'te heet'. Daar konden wij dan enkel maar van profiteren. De beste beslissing hier !
Ik wens jullie allemaal al een heel erg fijn weekend toe, hopelijk iets frisser, zodat we wat normaler kunnen functioneren.
Ik zie jullie graag maandag terug, voor een verse persoonlijke kaart. Daar heb ik er nog heel wat van !
Bedankt voor je bezoekje,
groetjes, Martina
x