donderdag 18 december 2014

Elke donderdag een kerstkaart

Goeiemorgen iedereen,
welkom hier voor een verse kerstkaart.... Ik zag laatst heel erg mooi papier op een Duitse blog... veel zilver en brons, in combinatie met wit en donkerblauw. Vermits ik het papier niet had, ging ik zelf aan het stempelen. Hieronder het resultaat. Het werd (nadat de foto's gemaakt waren) een beetje een kaartje met 'dansende bomen' hahahaha.... Is weer wat anders dan statige bomen, nietwaar ? Ach ja, het zij zo.

Achtergrondstempel : Stampin Up met Zilveren Color Box gestempeld
Mallen : Memory Box
Sentiment : Different Colors

Het blijft wel een erg leuke combo, die ik zeker nog wel een keertje zal uitproberen...
Ik dank iedereen van het '52 weeks to christmas' team voor de organisatie.
Wie nog wil meedoen met het kleurenkaartenteam, niet vergeten om jezelf op te geven hoor !
Nog een hele leuke dag gewenst,
groetjes, Martina
x

  

 

14 opmerkingen:

Anoniem zei

Leuk effect!!!
Creatieve groetjes, Gaby

Margo zei

Superleuke kaart Martina !
Bedankt ook voor jouw kaart, die is ondertussen bij mij beland ! Erg leuk gedaan weer !
Even aftellen en dan genieten van de vakantie !
Liefs
Margo

Je@net zei

Mooie kaart geworden, Martina!

Els zei

Een leuke kerstkaart met de
dansende bomen.
Ik wens je fijne dag en groetjes, Els

Ans Gilbert zei

Hoi Martine,
je kaart is prachtig geworden, mooie achtergrond en leuke stansen..
Fijn dat je weer meedoet aan 52 Weeks of...
liefs Ans

Petra-loves-paper zei

ik vind het wel een vrolijk gezicht die bomen zo!

Kaartenkraam zei

Ik vind hem erg mooi geworden. Achtergrond zeer goed gelukt en die dansende bomen geven het wel wat speels hoor!

groetjes van Ank

Misseke zei

Superleuke kerstkaart is het geworden Martina - ik vind die dansende boompjes heel leuk staan, helemaal toppie!
Groetjes,
Misseke

Monique zei

Er was veel wind, daarom dansen de bomen!!!!
Mooie kaart!
groetjes

Rosina zei

Heel mooi kerstkaartje Martina leuk gecombineerd met die kleurtjes...

groetjes Rosina

Bep zei

Hoi Martina,

Leuke kaart heb je gemaakt super.

Gr...Bep ☺ ☺ ☺

Laurespage zei

Mooi, mooi, zwart-wit heeft toch iets hé.
groetjes, laurette

Colien zei

Heel gaaf, mooi met die stansen!
grtz.Colien

Romy zei

Wat een prachtige kaart zeg! Je stanswerk ziet er erg mooi uit!