donderdag 28 januari 2016

Elke donderdag een kerstkaart : 52 weeks to christmas

Goeiemorgen iedereen,
wat een leuke dag was het weer gisteren met het kleurenkaartenteam ! Mooie, creatieve resultaten. Fijn dat jullie altijd de uitdagingen aangaan !
In ieder geval, donderdag, dus een 'verse' kerstkaart(en) op het menu. We doen weer even mee met '52 weeks to christmas'. Vandaag krijg je nieuwjaarskaartjes. Voorlopers van mijn eigenlijke kaart, het werden enkele testprojectjes. Hieronder de resultaten.

Papier : Blokje dat ik ooit eens kreeg van Chantal
Vuurwerkstempel : Your Next Stamp (gestempeld met Versamark, nadien embossen met goud)
'Happy' : Stampin Up
Cijfers : My Favorite Things
Kleine cijfers : Rayher

Heb gezien dat er 5 volgers verdwenen zijn ? Heel gek vind ik dat ! Maar ook niet leuk.
Toch wil ik Rimmie, Marja Kenter, Myriam Mulder, Ina Eisen een warm welkom heten, die de voorbije tijd hun weg gevonden hebben naar hier en volger geworden zijn ondertussen. Hopelijk kan ik jullie inspireren.
Dat was het dan weer voor vandaag. Zaterdag ben ik er weer met een nieuw kaartje, hopelijk heb je dan weer tijd om even te komen kijken. Nog een fijne dag, bedankt om langs te komen,
groetjes, Martina
x








28 opmerkingen:

Mariken zei

Het was zeker weer leuk gisteren, ik geniet er zo van!! En ja, bij mij ook volgers verdwenen...
Mij raak je niet kwijt hoor...je hebt weer een geweldige kaart gemaakt! Gezellige dag!

Colien zei

Wow, mooie kaarten, ze spatten van het scherm! :-)
grtz. Colien

Els zei

Dat er volgers verdwijnen doet blogger hoor. Ik ben er ook al wat kwijt, terwijl ik eerst dacht dat die volgers hun blog hadden opgeheven.
Dit zijn feestelijk kerstkaarten Martina en leuk dat vuurwerk en leuke testprojectjes.
Fijne dag en groetjes, Els

Je@net zei

Leuk geworden, Martina!

Ilse zei

Heel leuke kaarten!
Groetjes
Ilse

Trijntje zei

Wat zijn ze leuk Martina. Mooi feestelijk. Groeten Trijntje

anneke's creaties zei

wat een prachtig kerstkaartjes
en ja klopt bij mij ook een aantal volgers weg
gelukkig ben ik dus niet de enige, ik dacht dat het aan mij lag
maar waarschijnlijk is dit dus door blogger gedaan


groetjes anneke

Diny zei

het was geweldig leuk om al de kaartjes van gisteren te zien Martina....prachtige resultaten bij iedereen!
Ik dacht toch dat ik had doorgegeven dat ik erbij zou zijn....maar ik was het vergeten! Volgende maand ben ik er wel weer hoor!
Je kaartjes van vandaag zien er ook weer heel erg leuk uit....wat zijn we toch creatief he!
Groetjes en een fijne donderdag,
Diny

marian zei

Spetterend mooie kaartjes,
Groetjes van Marian.

Marijke zei

Mooie kaarten met een prachtige stempel! Groetjes Marijke.

GerJanne zei

Super mooi kaartje! Toevallig had ik voor vandaag een kaart met grote letters...dus er komt er nog wel eentje!
Groetjes,
GerJanne

The Creative Teacup - Yvonne Spikmans - Van Bruggen zei

Spetterende kaarten Martina! Mooi, het vuurwerk..
Leuk dat je weer meedoet met de 52WTC!
Kerst-groetjes, Yvonne

Ans Gilbert zei

Mooie serie heb je gemaakt Martina,
ja, niet leuk dat er volgers verdwijnen..kijk maar eens bij Antoinette's Creacards, ze heeft een bericht op haar blog staan,
groetjes,
Ans

Lia zei

Spetterend mooi!
Lia DT 52WTC

Rosina zei

Een heel mooi kaartje ...leuk samengesteld met dat mooi vuurwerk en die mooie tekststansjes

groetjes Rosina
DT 52 WTC

Angelique zei

Inderdaad altijd leuk om alle kaarten in de sidebar te zien in dezelfde kleuren. Mooie nieuwjaarskaarten, leuk dat vuurwerk.
lieve groetjes Angelique

Suzan zei

Prachtige kerstkaartjes heb je gemaakt Martina!
Groetjes Suzan

Margo zei

Toffe kaartjes weer Martina ! De volgers die weg zijn, dat ik de opkuis-actie van Blogger, ik ben er ook al erg veel kwijt, daat ben ik helemaal niet blij mee !
Groetjes
Margo

bolletjelucky.blogspot.com zei

Lekker feestelijk deze kaarten Martina, ze spatten van het scherm af.
Lieve groetjes Miranda

Ellen zei

't is net echt vuurwerk! Het spat alle kanten op. Toffe kaarten.

Anja zei

Jammer dat je volgers kwijtraakt, maar je hebt er nu ook weer eentje bij ;-)
Leuke kaarten! Het is echt vuurwerk.
Groetejs Anja

Danoesja zei

Hoi Martina
Wat is die vuurwerkstempel gaaf, je hebt er prachtige kerstkaartjes mee gemaakt.
Lieve groetjes, Danoesja

Enny zei

Ja, ik ben ook volgsters kwijt, en Margo ook ! Blijkbaar heeft Blogger opgekuist.... Prachtige kaarten, maar moet dat niet al "Happy 2017" zijn ???? Groetjes, Enny

franicsa zei

lekker blitse kaarten .

Die die niet meer volgen zijn gek !!
Zo een leuke blog dat jij hebt !!!!

Groetjes,
francisca

Nota Bene zei

Echt feestelijke kaartjes! Leuk gedaan, ook tof dat je er verschillende varianten van hebt gemaakt.

Rimmie zei

Ze zijn stuk voor stuk helemaal geslaagd!
Bedankt voor je warme welkom!

Leuk dat je meedoet met de challenge van 52WTC!

Groetjes

Rimmie
DT 52WTC

Yvonne zei

Heel erg mooi gemaakt.

Groetjes,
Yvonne.

Anoniem zei

Hele feestelijke kaarten!
Erg mooi hoe het vuurwerk in lucht knalt.
Groetjes Sylvia DT 52 WTC