woensdag 11 mei 2016

May all your dreams come true

Goeiemorgen iedereen,
even helemaal vergeten om een nieuw bericht te maken, hoe kan dat nu ? Wel eh... met veel andere dingen bezig momenteel, maar dat zie je later wel =)
Vandaag eentje van in de wachtkamer van eind augustus 2014. Gelukkig worden kaartjes niet slecht hé ? :)
Ze is al lang uit mijn voorraaddoos verdwenen, maar heb hem nog niet getoond.

Afdrukje : Penny Black, gekleurd met aquarel potloden
Sentiment : Penny Black, zijkant : Joy
Papier : Ik denk een blokje van Boekenfestijn

Ik wens jullie langs deze weg een hele fijne dag toe en ik zie jullie graag terug morgen, met een kerstkaart (als ik ze niet vergeet klaar te zetten natuurlijk !)
Vele groetjes en bedankt voor jullie bezoekje,
Martina
x

13 opmerkingen:

Irene zei

Hier hou ik van Martina! Álles even leuk en zó gaaf ingekleurd!

XxIrene

Nancy zei

Hey Martina,

Deze kaart is super, niet erg dat je een andere bent vergeten te posten.
Denk zelfs dat ik ze ooit life gezien heb...

Tot morgen, en zo niet... Kerst is nog ver genoeg af hé...

Liefs,
Nancy

Diny zei

Net of je hem pas hebt gemaakt Martina....wat een leukerd!
Groetjes Diny

The Creative Teacup - Yvonne Spikmans - Van Bruggen zei

Heel mooi kaartje Martina! En een hele leuke afbeedling..
Lieve groetjes, Yvonne

Colien zei

Superleuke kaart!
grtz.Colien

Je@net zei

Wat een leuke kaart, Martina!

bolletjelucky.blogspot.com zei

Heel mooi ingekleurd dat mannetje op je leuke kaart Martina, méér is niet nodig.
Lieve groetjes Miranda

Petra-loves-paper zei

ook al is het een "oudje" , hij blijft leuk!

Renate zei

Kei leuk kaartje!!! Het is er totaal niet aan te zien, dat het een 'oudje' is. Voor ons is ie nog kakelvers.
Het kereltje staat er zo stoer bij, met z'n vliegtuigje.

-xies- Renate.

Aartje zei

Wat een leuk stoer kaartje. En wat past het papier mooi bij dit afdrukje.
Groeten, Aartje

GerJanne zei

Enige kaart! Wat heb je het enige afdrukje prachtig gekleurd! En dat is al lang geleden!
Blijft mooi!
GerJanne

Angelique zei

Hele mooie kaart, leuke digi en prachtig ingekleurd. Voor ons is het een mooie, nieuwe kaart.
lieve groetjes Angelique

Rosina zei

Heel mooi kaartje weer Martina...en wat een prachtig ingekleurd stempeltje erop....zooooo mooi gedaan!!!

groetjes Rosina