zaterdag 25 februari 2017

Ballerina's

Goeiemorgen iedereen,
een weekje vakantie voor de boeg ! Hoe leuk is dat ? Of er knutseltijd zal zijn, kan ik mezelf niet beloven en doe ik ook niet, want dan is de teleurstelling misschien te groot als het dan (weer een keertje) niet lukt...
In ieder geval, we beginnen het weekend met een 3 tal ballerina kaartjes...
Omdat het jurkje telkens van kleur verandert en de achtergrond wat aangepast wordt, krijg je 3 heel andere kaartjes...
De eerste is voor Vonny, de tweede ging naar Ingrid (die balletles geeft - de persoon die me vroeg om het kaartje te maken, bezorgde me de geweldige foto's van de jonge ballerina's), de laatste is met fluo (met een knipoogje naar Nancy deze keer) op vraag van de ontvanger.
Je ziet, één mal, verschillende resultaten zo, maar allemaal even leuk...

Ballerina : Memory Box
Letters : My Favorite Things
Bloem : Memory Box
Zig zag kaart : Sizzix
Papier : Blokje van bij Action (al een hele tijd geleden)
Sentiment : Stamp Antwerpen

Voilà, hopelijk genieten jullie nog van je dag en zie ik jullie graag maandag terug voor een verse kaart.
Bedankt voor je bezoekje en reactie,
groetjes, Martina
x









17 opmerkingen:

Nancy zei

Hey Martina,

Knipoog terug... Met zo'n tutu zou ik meteen terug gaan dansen, moesten mijn voetjes het toelaten... Haha!!
Nee, ballet heb ik nooit gedaan, wel intensief jazzballet, maar da's alweer héél lang geleden...

Toffe kaarten, alle 3 anders, alle 3 top!!

Liefs,
Nancy

Je@net zei

Wat een gave kaarten, Martina!

Nancy Soetaert zei

heel leuk, tof om de verschillende effecten van de kleuren te zien!
geniet van de vakantie!
Nancy

Kaartenkraam zei

Drie prachtige kaarten maar heel verschillend door de verschillende kleuren en achtergronden, mooi!

groetjes van Ank

Trijntje zei

Prachtige kaart met de ballerina's superleuk gemaakt Martina. Groeten Trijntje

!neke zei

Helemaal leuk deze serie !!!!!
Zelfde thema , maar toch heel verschillend !!!!

groeten Ineke

Ellen zei

Echt leuk, deze drie totaal verschillende ballerina's! Die laatste vind ik tof. Lekker knalroze, ik hou er wel van. Fijne vakantie!

Grietje Jansen zei

Prachtige werkstukjes!!

Grietje

Diny zei

Wow....prachtige kaartjes Martina....wat super leuk gedaan!
Groetjes en geniet van je weekje vakantie!
Groetjes Diny

GerJanne zei

ha Martine,
alle drie de kaartjes zijn superleuk!
Mooi deze stans, het is tenminste niet zo magere ballerina.
De laatste met het voile is helemaal te gek!
Groetjes,
GerJanne

Caroline Cards zei

Geweldig leuke kaarten Martina!
groetjes, Caroline

chantal zei

WAAAAAUUUUW hier hou ik van! Zo mooi en elegant uitgewerkt. Die roze tutu vind ik waanzinnig.
liefs Chantal

Nota Bene zei

Deze kaartjes zijn echt super! Leuk dat ze zo verschillend zijn. Over het algemeen hou ik niet zo van fluo, maar op die kraft-achtergrond vind ik het prachtig!
Groetjes, Nele

Enny zei

Wauw, 3 supermooie kaarten, allemaal verschillend, allemaal mooi ! Geniet van je vakantieweek ! Groetjes, Enny

Angelique zei

Drie prachtige ballerina-kaartjes, gaaf de roze tule erbij.
lieve groetjes Angelique

Erica ♥ zei


Ik vind dit super gave kaartjes,
erg leuk iedere keer anders,
en heel persoonlijk met de foto's !
Geniet van je weekje vakantie ☺
Gezellige en fijne (knutsel) dagen
Liefs van Erica
{Heidebloempjuh}
{DT De Egel-Bingo}

Francisca zei

Ze zijn alle drie top de flu schiet er natuurlijk uit ..
Groetjes,
Francisca