woensdag 26 april 2017

Kleurenkaartenteam 2017 : 4 de schakel : Kraft en lila / paars

Goeiemorgen iedereen,
vandaag komt het kleurenkaartenteam weer in actie ! Wees behoed voor kaartjes in kraft en lila / paars. Deze laatste heeft me wel wat hoofdbrekers gebracht, want je hebt zoveel soorten tinten lila en paars... Dus maakte ik maar gewoon 4 kaartjes in één keer.
Hieronder het resultaat.
Ik ging aan de slag met mijn nieuwe spulletjes uit Nijkerk, de vlaggetjesmal en de bloemenmal. Hier en daar ook nog een nieuwe tekst, superleuk dus !

Achtergrondpapiertjes : Crafts - Too, Papermania, Marianne Design (allemaal blokjes met wat leeftijd)
Bloemensnijmal : Elisabeth Craft, ingekleurd met copics
Sentimenten : Scrapbook Atelier
Vlaggetjesmal : Elisabeth Craft
Embossing : Stampin Up

Hieronder het lijstje van de vele deelnemers (alweer ! wat fijn !)
Martina : http://martinaskaartjes.blogspot.com/
Nelleke : http://farmerblog-nelleke.blogspot.be/
GerJanne : http://gerjanneke2.blogspot.be/
Veerle Derden : http://veerleskaartenhoekje.blogspot.be/
Jantine : http://jantineskaartjes.blogspot.be/
Marfien : http://kaartenvanzolder.blogspot.be/
Larissa : https://stempellissa.blogspot.be/
Nancy S. : http://creanancy.blogspot.be/
Nelly : http://creanellos.blogspot.be/
Ineke : http://50ineke.blogspot.be/









Nog steeds leuk om te zien hoe ik mensen gemotiveerd krijg om telkens weer mee te doen ! Top van jullie hoor !
Een dikke dank je wel aan iedereen en jullie bezoekjes / reacties,
ik zie jullie graag morgen terug voor een kerstkaart,
groetjes, Martina
x

37 opmerkingen:

Margo zei

Wat een toffe reeks Martina ! Jij hebt leuke spulletjes gescoord in Nijkerk ! Die bloemenmal is erg mooi !

Anoniem zei

Hele mooie kaartjes!!!
Creatieve groetjes, Gaby

Je@net zei

Goed bezig en meteen een leuke serie van 4 prachtige kaarten!

Nancy Soetaert zei

leuke kaartenreeks Martina! Prachtige bloem en heel mooie tekststempels (heb er aan dat kraam ook een paar gekocht).
Dank voor de organisatie van het KKT! Leuk om zo uitgedaagd te worden om eens iets anders te maken dan anders!
Nancy

Mariken zei

Ja, geweldig hè, hoe het KKT loopt...dat was een topidee van jou! Zo tof om iedere maand te doen!
Jouw kaartjes zijn geweldig leuk. Mooie bloemenstans heb je gebruikt. En voor alle gelegenheden een kaartje paraat.
Fijne dag!

Colien zei

Fantastisch om te zien hoeveel deelnemers er weer zijn bij je KKT, superleuk! En wat een mooie kaartenserie heb je gemaakt, prachtig met die bloemen en toffe tekstjes!
grtz. Colien

Jantine zei

Prachtig Martina! Erg mooi!
Had ik me niet opgegeven deze maand? Ik dacht van wel...
Nou ja, ik heb in elk geval iets gemaakt!
Groetjes
Jantine

Monique zei

Prachtige serie kaarten Martina! Super gedaan.
Ik ben vergeten me aan te melden. Maar ik heb vandaag wel een kaart in de kleuren.
Fijne dag, Monique

chantal zei

Supermooi en goed nagedacht. Ik vond het een moeilijke.
veel succes morgen
Liefs chantal

Marfien zei

Leuke serie, niks mis mee en je hebt weer wat kaartjes voor de voorraad.
Pensioen kaartjes: mag ik ook wel aan beginnen . . .

Veerle zei

4 stuks nog wel, goed bezig geweest Martina. Je kaarten zijn prachtig.
Groetjes, Veerle

angeleef zei

Haha geweldig dat je dan maar ineens vier kaarten maakt. Ze zijn hetzelfde van opbouw, maar toch zien ze er anders uit. En top ook dat je vier andere teksten gebruikt. Dan heb je voor elke gelegenheid weer een ander kaartje.
Groetjes
**Evi**

lenywim35 zei

4 topkaartjes Martina. En net wat een andere blogster al zei: TOPIDEE geweest van je. Dat KKT.
Iedere maand zo verrassend . En dan al die mailtjes. Ook dat i iedere maand genieten.
En vaak ook nieuwe volgsters.
Dus 4 maal genieten.
1. de kaartuitdaging
2. al die mooie kaarten volgen
3. al die reacties
4. de nieuwe kleur er bij.

groetjes leny

GerJanne zei

Ha Martina,
je kaartjes zijn top! En ik dacht ook even: is mijn paars/lila wel goed genoeg, maar dat is het natuurlijk. Gecombineerd met kraft is het heel mooi. Je neiuwe spullen zijn gaaf zeg, daar ga je veel plezier aan beleven. EN wat doen er weer veel mee!! Gezellig!
GerJanne

karin zei

Prachtige bloemen Martina, heel mooie kaart. Leuk om eens mee te doen met het KKT.
groetjes,
Karin

!neke zei

Mooie serie Martina !!!!!!
En weer lekker veel deelnemers !

Marijke zei

wat een mooie stans van die bloemen en wat een mooie kaarten heb je er weer van gemaakt.Super leuke kleuren combi vond ik het. ben benieuwd wat het weer gaat worden komende maand!! Groetjes Marijke.

Margreet zei

Mooie mallen heb je in Nijkerk gekocht, Martine....en je hebt er prachtige kaartjes mee gemaakt.
Jouw inspanning wordt iedere maand leuk beloond met zoveel deelnemers....dank daarvoor!
xxx Margreet

Petra-loves-paper zei

4x dezelfde bloemen, 4z dezelfde kleuren en toch 4 verschillende kaarten. Wat zijn ze mooi! Groetjes Petra

Creatiels zei

hele mooie serie heb je gemaakt, leuke dingen gekocht in Nijkerk. ik denk dat we elkaar wel voorbij gelopen zijn in Nijkerk. ik voel me bijna schuldig, ik heb maar een kaartje deze keer.
groetjes
Els

Ans Gilbert zei

Hoi Martina,
wat heb je een mooie serie gemaakt, prachtige bloem en hele leuke teksten,
groetjes,
Ans

Ellen zei

Op onze Zuid-Afrikaanse 'rustdag' heb ik mooi even tijd voor een KKT-blogrondje. Ik vind jouw bloemenkaartjes hartstikke leuk. Andere papiertes, andere tekst en zo heb je vier mooie kaarten!

Angelique zei

Prachtige kaartenserie, mooie bloem heb je ervoor gebruikt. En handig vier verschillende teksten, altijd handig op voorraad.
lieve groetjes Angelique

Joke de Wit zei

Ohhh wat mooi Martina.Volgende keer wil ik echt mee doen.Gr.Joke

Christine zei

Ronduit prachtige kaartjes Martina! Ik ben fan!!!
Liefs
Christine

Nota Bene zei

Dit is echt een prachtige reeks!
Groetjes, Nele

Trijntje zei

Wat een mooie reeks kaarten. De kleurencombi is erg mooi. Groeten Trijntje

Ans S. zei

Prachtige serie kaartjes, heel mooi gemaakt.

Groetjes Ans

Francisca zei

Ha ,ha vier ineens ...
Goed gewerkt
Wat leuk dat de nieuwe spullen al gebruikt zijn ...
Francisca

Nelly zei

Supermooi in de kleuren van het KKT.

Groetjes Nelly

Caroline Cards zei

Geweldig mooie kaarten in deze kleur!
groetjes, Caroline

Enny zei

Wauw prachtige kaarten, zoveel mooie tinten paars ! Groetjes, Enny

Larissa zei

Hele toffe kaartjes.
Mooi ook met die bloem, prachtig!
Jij bedankt voor het organiseren, doe altijd met veel plezier mee.
Op naar volgende maand!

Fijne dag.

Danielle zei

Prachtige serie Martina!! Wat een geweldige bloemenstans kocht je in Nijkerk, ik vind 'm echt super mooi!

Sarah zei

Wauw!! Ze zijn gewoonweg PRACHTIG!!!
Helemaal mooi!

Nelleke zei

En dan maakt ze er gelijk 4. Ja er zijn verschillende kleuren lila en paars en dan gebruik je toch wat je hebt. je kaartjes zijn gaaf en je laat zien dat deze op veel verschillende manieren zijn te gebruiken. Tot de volgende maand. groetjes, Nelleke

Femminde zei

Hallo Martina,
Wat heb jij een super leuk blog. En wat een gave uitdagingen elke keer!! 'k Ga gauw vast nog eens uitgebreider bij je kijken maar nu even een wat snellere reactie om je te vertellen welke stansen het zijn waar je naar vroeg. Die alfabet dies zijn van Papertrey Ink: Block alphabet en ook de Upper variant voor de hoofdletter. Wel lastig dat je ze alleen rechtstreeks in de USA kan kopen en dat er verzendkosten, en inklaringskosten overheen komen. Maar ik heb ze al heel lang en het blijven toch echt mijn favoriet alfabetjes. Ik hoop dat je wat met mijn reactie kan.
Fijne week!!
Groeten van Femminde