vrijdag 22 september 2017

House Mouse voor DT 'In 't Woefke' : Druk vandaag op pauze !

Goeiemorgen iedereen,
september schuift op z'n gemakje voorbij. We zijn al toe aan mijn 3de en laatste projectje van deze maand, met House Mouse stempels. Voor ons is het voorlopig nog geen tijd voor een pauze, maar voor de beer hieronder, duidelijk wel ! Die heeft het duidelijk verdiend, nietwaar ?

Afdrukje : House Mouse, ingekleurd met aquarelpotloden
Sentiment : Joy

Deze stempel, en uiteraard nog een massa aan ander leuk knutselmateriaal vind je bij Inge 'In 't Woefke' in Deurne. Zeker een keertje gaan kijken zou ik zeggen. Daar kan je ook nog meerdere projectjes van het DT team en van Inge en Maries bewonderen, die het blog nog niet haalden. Nieuwsgierig geworden ? Tja, dan rest er maar één oplossing : even binnenspringen !
Ik wens jullie allemaal nog een hele fijne dag toe en zie jullie graag morgen terug voor een verse kraftkaart. Hopelijk heb je dan ook even zin en tijd om een kijkje te komen nemen ?
Vele groetjes,
Martina
x





10 opmerkingen:

Je@net zei

Nou....vandaag nog even niet, ga een dagje extra werken ivm een zieke collega. Maar morgen gaat de pauze knop echt aan ;o)
Erg leuke kaart weer, Martina!

Nancy Soetaert zei

Voor mij gat vanamiddag ok de pauzeknop in voor een goede week. Jouw kaart is de eerste van mijn blogrondje vanmorgen, nog aan de bushalte, toepasselijker en mooier startenbkon niet!
Fijne dag
Nancy

Jantine zei

Geweldig die beer! Wat een leuk stempel en wat maakte je weer een mooie kaart.
Groetjes
Jantine

Joke de Wit zei

Leuk Martina,mooi ingekleurd ook.Gr.Joke

Colien zei

Wat een toffe stempel, heel leuk kaartje!
grtz.Colien

Mariken zei

Wat een schat van een stempel, prachtig ingekleurd! Heel gaaf kaartje!
Fijn weekend, voor zo...

Ellen zei

Prachtig stempel zeg! En zo mooi gekleurd ook. Alvast een fijn weekend!

Larissa zei

Wat een lieverd dit stempeltje.
Heel leuk gemaakt.
Fijn weekend!

GerJanne zei

Ach wat een lief kaartje is dit! Heel mooi gekleurd.
GerJanne

Enny zei

Oh, wat een leuke beer en prachtig ingekleurd ! Jammer dat ik niet meer werk, ik kende wel een paar collega's die erop leken... :) Groetjes, Enny