donderdag 14 december 2017

Elke donderdag een kerstkaart : 52 weeks to christmas

Goeiemorgen iedereen,
als je nu nog aan je kerstkaartjes moet beginnen, zou ik me maar haasten ! We zijn nog maar 10 dagen verwijderd van kerst, écht wel hoog tijd om aan de slag te gaan denk ik dan !
Om het jullie wat makkelijker te maken, heb ik voor jullie alvast enkele voorbeeldjes die je heel erg snel kan maken. Het modelletje is erg leuk, veel extra papier heb je niet nodig, een gewone strook van 13,5 cm op 27 cm of gelijk welke strook waarmee je vierkante kaartjes mee maakt, geeft de mogelijkheid om dit modelletje te maken. De cirkel stans je maar voor een deel uit, zodat hij nog vast hangt aan de rest van je kaart. Op deze manier maak je ook een kaartje, dat perfect in een gewone envelop past, wat vooral voor Belgen interessant is.

Papier : Action
Snijmal : Ali Express
Kerstboom : Impression Obsession

Voilà, ik denk dat ik al een aardig aantal kaartjes heb op dit moment, het is tijd om ze te beginnen schrijven. We zien wel of ik ga toekomen...
Ik hoop jullie op deze manier wat geïnspireerd heb !
Op naar het volgende kaartje, kom je dan ook weer een kijkje nemen ?
Tot dan,
groetjes, Martina
x






18 opmerkingen:

Margreet zei

Prachtige serie, Martina!
xxx Margreet

Annemarie en Merit zei

schitterende serie Martina, hier zijn ze geschreven en op de post!!

fijne dag liefs Annemarie en Merit

Je@net zei

Wat een prachtige kaarten heb je weer gemaakt, Martina!

Nancy Soetaert zei

Leuke reeks, origineel modelletje en lekker blingbling-feestelijk!
Fijne donderdag
Nancy DT52WTC

Jantine zei

Heel leuk model Martina.
Ik ben ook begonnen met schrijven, ik heb er genoeg! (Voor het eerst in jaren, dankzij 52 WTC!)
Groetjes,
Jantine

Enny zei

Wauw, wat een prachtige serie kaartjes ! Mijn kaartjes zijn al allemaal verstuurd, maar ik blijf er nog maken, voor volgend jaar ! Groetjes, Enny

Marijke zei

Een mooie serie en het lijkt altijd zo makkelijk als je het zo schrijft, maar ik denk dat iedereen die dat probeert nog problemen krijgt met de cirkel gedeeltelijk te laten zitten!! haha! Mijn kaartjes zijn onderweg dus even lucht!! Maar dan weer door voor de volgende serie van volgend jaar! Groetjes Marijke.

Laurespage zei

Martina, een super mooie, bling - bling serie,
maar met de kerst mag dat. Ze zijn heel mooi, leuk om te geven en leuk om te krijgen.
Groetjes, Laurette

Diny zei

Wow.....prachtige kaartjes Martina!
Groetjes Diny

Ellen zei

Wat een leuk model! Gave reeks. Ja die enveloppen, dat schijnt wat te zijn in België ;-) 10 dagen, dan moet ik me maar eens gaan haasten, hihi. Veel is al klaar, maar het schrijven moet natuurlijk ook gebeuren.

marian zei

Prachtige kerstkaartjes heb je gemaakt en ook nog een leuk idee doorgegeven.
Groetjes van Marian.

bolletjelucky.blogspot.com zei

Een mooie serie met glans Martina.
Lieve groetjes Miranda

Doris knippenenplakken zei

Prachtige serie kerstkaarten !
Groetjes Doris

!neke zei

Super serie weer !!!!

groeten Ineke
DT 52 WTC

Rosina zei

Hele mooie kerstkaartjes weer Martina...zo sprankelend met het goud erbij


groetjes Rosina

Nancy zei

Hey Martina,

Flashy zijn ze wel! Deze gaan zeker opvallen tussen de andere kaarten die op de kast staan... haha!!
Leuk gevonden alweer!

Liefs,
Nancy

Ingrid's Scrapfrutsels zei

Dat ziet er leuk uit Martina, ook met dat goud is extra feestelijk. Leuk modelletje. Bedankt voor het mee doen bij 52 WTC. Groetjes, Ingrid.

Colien zei

Heel gaaf, sprankelend! Bedankt voor je deelname aan onze wekelijkse challenge.
grtz.Colien {DT52WTC}