zaterdag 17 maart 2018

Cats On Appletrees

Goeiemorgen iedereen,
zaterdag, dus 'nieuwe' kaartjes op het menu. Deze keer twee, die al een hele tijd in de wachtkamer zaten. Ze zijn allebei gemaakt met de stempels van Cats On Appletrees. Af en toe, kriebelt het en begin ik weer een reeks te stempelen...
De eerste ging naar mijn kinderen, die op kamp zaten, de tweede belandde in mijn voorraaddoos. Ondertussen heeft de laatste ook een bestemming gekregen.

Letters : Stampin Up
Diertjes : Cats On Appletrees
Sentiment : Winnie & Walter
Vliegertjes en wolken : Stampin Up

Ik wens jullie langs deze weg nog een heel erg fijn weekend toe en zie jullie graag maandag terug voor een verse persoonlijke kaart.
Tot dan !
Groetjes, Martina
x



11 opmerkingen:

Je@net zei

Super leuke kaarten, Martina!

Enny zei

Oh, ze blijven leuk, die Cats stempeltjes, heel mooie kaartjes ! Groetjes, Enny

Mariken zei

Ze zijn geweldig! De stempeltjes èn jouw kaartjes. Ze vervelen me nooit, ik gebruik ze ook heel graag.
En stempelen met deze lollige stempels, daar word je vrolijk van. Fijn weekend!

Colien zei

Laat die kriebels bij jou maar vaker komen, erg leuk!
grt Colien

Jantine zei

Leuk, zulke vrolijke stempeltjes maken vrolijke kaartjes!
Groetjes,
Jantine

SylS creaties zei

Je kaartjes zijn erg leuk geworden! Fijn weekend verder!
groetjes,
Syl

Ellen zei

Ze blijven leuk, deze stempeltjes! En ze leveren vrolijke kaartjes op :-)

Ant zei

Ze zijn elke keer weer prachtig deze kaartjes met deze mooie stempels.
Fijne zondag.

Claudia's kaartjes zei

Toffe kaart. Heel mooi. Nog een fijne zondag.
Great card. Love it

Claudia

http://creativesketchygirls.blogspot.be/
http://knutselmeisjes.blogspot.be

Margriet Tournier zei

Wat een leuke kaarten Martina. Die beestjes zijn geweldig.

Groetjes,
Margriet

Aartje zei

De beestjes van Caton on appletree zijn steeds weer goed voor leuke kaarten. Deze zijn ook weer geweldig leuk.
Groeten, Aartje