donderdag 12 december 2019

DT 'In 't Woefke' + Elke donderdag een kerstkaart : Hetzelfde vel : 1 kaart + 1 doosje

Goeiemorgen iedereen,
een tijdje geleden stond ik in de mooie winkel van Inge, 'In 't Woefke', beetje inspiratie opdoen voor mijn projectje van vandaag... Mijn oog viel op de soldenbakken die op de toog staan. Heerlijke papiertjes zitten er nog in. Ik nam twee vellen mee en liet me leiden door Pinterest om volgende knutsels te maken.
Ik ging aan de slag om een leuk doosje te maken, waar ik het patroontje op een blog vond, versierde het en toen bleef er nog een hele strook papier over. Jammer om het weg te gooien, vond ik, dus maakte ik er een bijpassende kaart bij. Zo krijg je een mooi setje. Hieronder de resultaten.
Uiteraard doen we ook gewoon mee met het team van '52 weeks to christmas' omdat het donderdag is, en omdat het gewoon kan. Twee vliegen in één klap, als dat niet makkelijk is ?

Rood bolletjespapier : Spring Market
Blauw papier : Little Yellow bicycle
Sentiment : Marianne Design
Hulst : Tim Holtz
Knoopjes / belletjes : Voorraad (Inge heeft ze in alle geuren en kleuren)
Sentiment Nieuwjaar : Crealies
Lint : Voorraad (ook daar geen gebrek aan bij Inge)
Doosje sluit zich met een velcro, maar kan ook met een magneetje.

Wil je zelf graag deze kaartjes / doosjes bekijken / betasten, dat kan, ga dan even een kijkje nemen in Deurne, 'In 't Woefke'. Snuffel maar eens goed in de soldenbakken, want er zitten echt nog leuke vellen tussen. Uiteraard staan er nog meer leuke hebbedingetjes in de winkel, die kan je dan ook meteen aanschaffen.

Wil je graag nog meedoen met '52 weeks to christmas' ? Dat kan, link je kaart op hun blog vandaag en dan brengt een DT lid, jou zeker en vast een bezoekje.

Ik hoop jullie een beetje gemotiveerd gekregen te hebben om voor kerst aan de slag te gaan ?
Bedankt voor jullie bezoekje en ik zie jullie graag zaterdag terug voor een verse kaart,
tot dan !














20 opmerkingen:

Je@net zei

Wat een mooie doosjes heb je gemaakt, Martina!

Els zei

Ze zijn super leuk deze doosjes met kaarten.

Jantine zei

Heel mooi, zo’n doosje met bijpassende kaart!
Top! Mooi papier inderdaad, uit de uitverkoopbak. Mooi meegenomen.
Groetjes
Jantine

Annemarie en Merit zei

Hele leuke doosjes..met TOP papier!!

liefs Annemarie en Merit

Stampin with Liz Design zei

Prachtig allemaal! Vind vooral het rode papier heel erg mooi! Groetjes Linda

Creaellenknutselsite zei

wat een mooie doosjes met bijpassende kaartjes heb je gemaakt sjiek hoor en het papier is echt heel mooi
groetjes ellen

Rosina zei

Weer lekker creatief bezig geweest Martina...mooie kerstdoosjes en bijpassende kerstkaartjes gemaakt...KNAP gedaan!!!

groetjes Rosina
DT 52 WTC

Eri zei

Leuk gedaan deze kaart samen met het bijpassend doosje!
Groetjes, Eri

gerrie zei


Wat ben je ijverig geweest Martina, wat een gaaf stelletje bij elkaar, al gaat mijn voorkeur uit naar het blauwe stelletje. Wat een superleuk idee , volgens mij ben je altijd aan het knutselen hahaha.
Lieve groetjes, Gerrie.

Gina zei

Wat een leuk cadeautasje ! Hele mooi setjes zo samen met een bijpassend kaartje! Groetjes, Gina

Trudy zei

Wat een prachtige kaarten en doosjes heb je gemaakt! Een hele klus zo te zien!
groetjes Trudy

Anita van Deur zei

Wow wat een mooie doosjes heb je gemaakt, Martina!!
Liefs Anita

Margreet zei

Wat een mooie doosjes met bijpassende kaarten!
xxx Margreet

Laurespage zei

Leuke setjes heb je gemaakt, en inderdaad als je van je restjes nog een kaartje kan maken heb je een mooi setje.
Groetjes, laurette

bolletjelucky.blogspot.com zei

Hele mooie setjes Martina, je vond zeker nog heel mooi papier.
Lieve groetjes Miranda

Marijke zei

Wat heb je dat allemaal weer mooi opgelost! Mooie papiertjes en leuke doosjes! Een mooie combinatie! Groetjes Marijke.

Nancy Soetaert zei

leuk doosjesmodelletje! in beide papiersoorten heel tof, en leuk met een bijpassende kaart erbij!
groetjes
Nancy

Colien zei

Leuke combi's heb je gemaakt!
grtz Colien

!neke zei

Leuk, leuk leuk !
Groeten Ineke

Margo zei

Hi Martina,
ik ben deze week wat later met mijn blogronde maar kom toch graag nog even bij je kijken.
Wat een leuke setjes maakte je zeg ! En het is inderdaad prachtig papier !
Groetjes
Margo