donderdag 26 november 2020

Elke donderdag een kerstkaart : 52 weeks to christmas : Challenge : Lift een kaartje (kies uit 2)

Goeiemorgen iedereen,
ja hoor, hier zijn we weer... Het bericht zelf wel (weer) later dan de foto's, maar goed... Vandaag donderdag, dus gaan we voor kerstkaartjes. Het is de laatste week van de maand, dus dagen we jullie weer uit voor een challenge. Deze keer willen we dat jullie een kaartje liften. Het voorbeeldje staat op de blog van '52 weeks to christmas'. Mijn uitwerking alvast hieronder. Ik probeer toch echt m'n best te doen om wat patroonpapier weg te werken, wat lijkt dat moeilijk zeg ! 
In ieder geval, met dit modelletje, weer een velletje weggewerkt... Nog eh..... te gaan hahahaha !
Wil jij graag meedoen met deze challenge en kans maken op een leuk prijsje ? Link dan vanaf morgen je kaartje op het blog van '52 weeks to christmas'. Geen zin in challenge, geen probleem, dan kan je vandaag je kaartje linken en brengt een DT lid je zeker en vast een bezoekje.

Papier : Action
Pakjes en bomen : Marianne Design
Hertjes : Memory Box

Graag bedank ik nog alle deelnemers van het kleurenkaartenteam van gisteren, het was echt weer heel erg fijn om al die creativiteit te zien passeren.
Ook nog een warme welkom aan mijn nieuwe volger Daphne ! 
Ik wens jullie langs deze weg nog een hele fijne dag toe en ik zie jullie graag zaterdag terug voor een verse kaart !
Tot dan !
Groetjes, Martina
x





23 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Prachtig kaartje mooi dp gebruikt.
Fijne dag.

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje mooi dp papier heb je gebruikt
groetjes ellen

KarinsArtScrap zei

prachtig kaartje Martina
Gr Karin

Nancy Soetaert zei

heel mooie liftkaart Martina!
groetjes
Nancy

Epie zei

Schitterende kaart Martina , leuke papiertjes gebruikt
Fijne donderdag , groetjes Epie

Stampin with Liz Design zei

Prachtig kaartje Martina! Groetjes Linda

Suzan zei

Prachtig kaartje heb je gemaakt voor de Challenge!
Groetjes Suzan

Caroline Cards zei

Mooie kaart Martina en dit papier is leuk hè!
groetjes, Caroline

femke zei

Heey Martina,

dat is een mooi kerstkaartje geworden.

Groetjes Femke

Rosina zei

Heel leuk je voorbeeld kerstkaartje voor deze nieuwe challenge Martina...de liftkaart prachtig uitgewerkt
groetjes Rosina
DT 52 WTC

Jantine zei

Heel mooi liftkaartje heb je gemaakt Martina. Mooi met die doily en hertjes.
Zo leuk om te zien hoe iedereen iets anders maakt van de te liftenkaartjes.
Groetjes
Jantine

bolletjelucky.blogspot.com zei

Een gave lift Martina. Mooie kleuren en leuke stansen.
Lieve groetjes Miranda

Gina zei

Die kleur blauw vind ik prachtig ! Hele leuke designpapiertjes gecombineerd ! leuk met de sketch ! Groetjes, Gina

karien zei

Leuke kaart!
Groetjes Karien

Margreet zei

Wat een prachtige kaart Martina!
xxx Margreet

Annerieke zei

Mooie kaart, wat zijn deze hertjes leuk hè, ik heb ze ook.
Groetjes, Annerieke

Diny zei

Wat een mooie liftkaart heb je gemaakt Martina!
Groetjes Diny

Daphne zei

Super leuke challenge.
Ik kan nog niet goed kiezen welke ik ga liften, maar heb al wel ideeën.
Jouw variant vind ik erg mooi, dat papier heb ik ook (ik heb echt teveel), leuk is dat hè?!

Laurespage zei

Prachtige samenstelling en dat groen/blauw is mijn favoriete kleur.
Groetjes, laurette

Henriët zei

Wat een mooie kaart! De combi van de kleurtjes met het kraft is erg mooi. Ik vond afgelopen week ineens dit kerstblokje onder in een kast. Hoe die daar ooit is gekomen is mij een raadsel want hij lag niet bij de andere knutselspullen.
Groetjes van Henriët

Angelique zei

Super mooie lift van de sketch, mooi papier heb je gebruikt. Ik had hetzelfde blokje klaarliggen maar net voor de andere gekozen. Je kaart voor het KKT is super, zo mooi met de bloemen.
lieve groetjes Angelique

!neke zei

Mooie lift !
Groeten Ineke

Claudia's kaartjes zei

Wauw, dit is een juweeltje!
A real beauty.
Claudia

http://creativesketchygirls.blogspot.be/
http://knutselmeisjes.blogspot.be
https://girlzcreativecrafts.blogspot.com/