zaterdag 1 mei 2021

Een nieuwe woning (DT 'In 't Woefke')

Goeiemorgen iedereen,
een verse maand, dus verse uitdagingen die het DT van 'In 't Woefke aangaat. Deze maand staat op het menu : Een nieuwe start ! Dat kan heel veel zijn, een nieuw hoofdstuk in je leven. Ik koos voor de sleutel snijmal van Marianne Design. Het duurde nog wel een tijdje voor ik wist wat ik ermee wilde maken. Tot ik op het idee kwam om gewoon een soort 'kapstokje' te maken voor sleutels, een sleutelhanger die we bijna allemaal wel in onze gang hebben denk ik. Elke sleutel kreeg uiteraard een eigenaar. De grootouders mogen binnen als we met vakantie zijn 😊
Een repel kraft papier gesneden, daarop zilveren plakparels op aangebracht. Zo lijkt het alsof het een soort 'haakjes' zijn, waaraan de sleutels kunnen hangen.

Sentiment : Joy
Sleutelhangers : Marianne Design
Woordjes op de sleutelhangers : Marianne Design




Wil je graag dit kaartje en nog meer even bekijken / betasten ? Dat kan, maak een afspraak om even langs de winkel in Deurne te komen. Inge helpt je graag op weg.
Ik dank jullie allemaal voor je bezoekje en zie jullie graag maandag terug voor een verse persoonlijke kaart.
Tot dan !
Groetjes, Martina
x


10 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Wat gaaf deze kaart! Fijn weekend.

Bernadet zei

Wat ziet dit er leuk uit zo Martina!

femke zei

Heey Martina,

wat een origineel idee voor een verhuiskaart. Erg leuk zo'n kapstokje voor sleutels.

Groetjes Femke

jackelien zei

Hoi
Wat een superleuk idee.
Groetjes Jackelien

Ellen zei

Wat een gave kaart…heel leuk bedacht Martine…top!
Fijn weekend, groetjes Ellen

Kaartenkraam zei

Wat leuk! Het ziet er bedrieglijk echt uit!

groetjes van Ank

Eri zei

Een superleuke kaart, en leuk bedacht! (iets om te onthouden) Fijn weekend!
Groetjes, Eri

VoormeKaartje zei

Wat is deze kaart mooi geworden. Zo’n leuk idee dat sleutelrekje.
Liefs, Christa

GerJanne zei

Superleuk! Wat een tof idee is dit! Ga ik onthouden!

Aartje zei

Ik vind hem geweldig! Wat een leuk idee.
Groeten, Aartje