zaterdag 5 juni 2021

A hug with a fold

Goeiemorgen iedereen,
een nieuwe maand, dus ook een nieuw thema bij 'In 't Woefke'. Deze maand staan de kabouters in de spotlight. Vermits ik blijkbaar geen enkele stempel of snijmal met deze wezentjes in mijn bezit heb, mocht ik van Inge gebruik maken van deze lieverd. Tijdens mijn sessie kleurentherapie, groeiden deze twee kaartjes uit mijn handen. De kleurencombo vond ik op het internet en paste ze toe, zowel op kraft papier als op wit papier. Elke versie geeft z'n eigen sfeer, effect weer. Aan jullie om te kiezen welke je het meest geslaagd vindt.

Afdrukje en sentiment : Stamping Bella
Gekleurd met : Aquarel potloden Caran d'Ache

Wil je graag deze kaartjes en ook de andere bekijken / betasten ? Breng dan een bezoekje aan de winkel 'In 't Woefke' in Deurne. Opgelet ! Deze lieverd heeft ook nog een aantal 'broertjes en zusjes, neefjes, nichtjes'. Dus de kans dat je met meer dan 1 stempeltje naar huis gaat van deze reeks is groot.... 😍
Ik wens je veel keuzestress en zie jullie graag maandag terug voor een verse, persoonlijke kaart !
Fijn weekend !
Groetjes, Martina
x





En dan op de valreep nog dit... Onlangs kocht ik me een Button Press Bundle van We R Memory Keepers bij Inge 'In 't Woefke'. Het toestel stond er even werkloos bij, tot zich deze kaart aanmeldde. Ik dacht dat deze kabouter echt wel een plekje op een button verdiende. Bij deze. Ik maakte er ook ineens een kaartje mee, zo heeft het een dubbele functie. De ontvanger kan de button er af halen en de hele dag of nog langer mee rondlopen, als dat niet leuk is ?
Heb jij ook interesse in dit apparaat ? Vraag er naar bij Inge 'In 't Woefke'. Ze bestelt het graag voor je, kan je lekker zelf aan de slag !
Groetjes, Martina
x





5 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Schattig kaart heel mooi ingekleurd en hoe leuk is de button kaart, fijn weekend.

Beisforbeauty zei

Ach wat leuk gedaan ook die button is tof

Gr cindy

GerJanne zei

Heel mooi, je kleurwerk en die button is enig. Wel een duur apparaat, hoor...

VoormeKaartje zei

Wat een mooie kaartjes, en ook zo mooi gekleurd.
Liefs, Christa

Nancy zei

Hey Martina,

Leuke kabouterserie maakte je!
Goed gevonden met die button!!
Altijd fijn om mee te werken...

Liefs,
Nancy