zaterdag 21 augustus 2021

Welkom in mijn viswinkel !

Goeiemorgen iedereen,
vandaag krijg je mijn 3de en laatste projectje voor augustus voor DT 'In 't Woefke'. Ik herinner jullie even aan de uitdaging : Maak een winkel, of iets met winkelen, shoppen, inkopen doen....
Niet makkelijk heb ik dit ervaren, maar het is me toch gelukt. Deze keer stelde ik een viswinkel samen. Niet waar je vis kan kopen om te eten, wel vissen om in een aquarium te stoppen... Ik liet me volledig gaan met het Fintastic Friends set van Lawn Fawn.
Eerst de achtergrond van de visbakken gemaakt, met verschillende kleurtjes alcohol inkt. Dan met de blending solutions de delen terug 'schoongemaakt'. Elke visbak maakte ik twee keer op mica, zo kan je door de eerste laag goed doorkijken en geeft het op de achtergrond een sfeervol effect.
Alle zeediertjes enkele malen gestempeld, gekleurd met ZIG en nadien zo precies mogelijk met de hand uitgeknipt (de snijmallen geven een witte rand, dat is hier niet zo gepast vind ik).
En voilร , hopelijk kan jij je keuze maken uit het onderstaande aanbod ? ๐ŸŸ๐ŸŸ๐ŸŸ๐Ÿ ๐Ÿ ๐Ÿ 

Achtergrond : Met een stencil van TCW, met Distress Inkt
Alle afdrukjes : Lawn Fawn, gekleurd met ZIG, witte accentjes gemaakt
Achtergronden visbakken : Alcohol Inkt










Wil je graag deze kaart en andere creaties bekijken / betasten ? Dat kan, breng dan een bezoekje aan de winkel in Deurne 'In 't Woefke', waar je dan ook meteen je materiaal kan aanschaffen om zelf creatief aan de slag te gaan !


Ik wens jullie langs deze weg nog een hele fijne dag toe en zie jullie heel graag maandag terug voor een verse persoonlijke kaart ! 
Tot dan !
Groetjes, Martina
x






4 opmerkingen:

Creaellenknutselsite zei

wouw wat een mooi kaartje met al die vissenkommen erop als ik in deze winkel kwam zou ik niet kunnen kiezen echt gaaf gedaan
groetjes ellen

carla zei

Super leuk en heel mooi.
Echt gaaf gemaakt.
Groetjes,
Carla

VoormeKaartje zei

Wat heb je hier weer een werk van gehad. Maar zo leuk geworden.
Liefs, Christa

Hilde zei

Wat een geweldige kaart. Ik heb ze bij Inge al kunnen bewonderen. In het "echt" is ze nog mooier!
Hilde