woensdag 2 februari 2022

Oproep kleurenkaartenteam 2022 : 2 de schakel : Jeansblauw en koper

Goeiemorgen iedereen,
een nieuwe maand, een nieuwe uitdaging. Vandaag bestaat de datum enkel uit het cijfer 2 is me opgevallen.... Leuk he ? Zullen vast wel veel mensen een huwelijk plannen denk ik dan.
Maar goed, vandaag roepen we iedereen op, om een kaartje te maken met de gekozen kleurtjes van Anita. Zij koos bij het jeansblauw van Nancy, koper. 
Misschien leunt het een beetje bij het roestbruin aan van vorige maand, maar ik ben er zeker van overtuigd dat jullie ook hier mee aan de slag kunnen.... Misschien lag het koper al wel ergens in de buurt vorige week (?) 👍


Je kan jezelf bij Mister Linky aanmelden tot maandagavond, 21 februari, we publiceren op de laatste woensdag van de maand, dat is 23 februari. Ik hoop dat ik ook deze keer kan rekenen op een heleboel deelnemers.
Veel succes hier en ik zie jullie heel erg graag terug, morgen voor een verse kerstkaart.
Tot dan !
Groetjes, Martina
x

11 opmerkingen:

GerJanne zei

Ha Martina,
ik ben weer van de partij! Lijkt wel wat op elkaar denk ik, maar desalniettemin een heel mooie combo.

Nancy Soetaert zei

toffe kleurkeuze, in de lijn van de vorige, was ik ook al zo gek op...

Diny zei

Ik doe weer graag mee Martina!
Groetjes Diny

Nelleke zei

Daar doe ik zeker weer aan mee! Leuk combinatie. Groet, Nelleke

Jantine zei

Ook mooi, koper. Kleurt inderdaad dicht bij roestbruin...
Groetjes
Jantine

Daphne zei

Ik ga voor het eerst meedoen!!
Wilde dat al vaker doen, maar nu heb ik mij gewoon opgegeven.
Niet teveel nadenken, maar doen.
Leuk hoor, tot eind vd maand.

Marijke zei

Weer een mooie combinatie, moet wel even zoeken naar koper! Groetjes Marijke.

Nancy zei

Hey Martina,

Was bijna vergeten om me op te geven... Uiteraard doe ik mee! Koper, daar ben ik dol op... Heb het nog wel in mijn voorraad zitten... leuk!!

Liefs,
Nancy

chantal zei

Bijna vergeten , goed dat ik nog eens ging kijken.
Moeilijke combinatie, maar Eer een uitdaging
Liefs Chantal

Grietje Jansen zei

Het is al weer een tijdje geleden dat ik mee heb gedaan, maar het is me gelukt om deze keer eindelijk weer eens een kaart voor het kleurenteam te maken. Ik doe dus mee deze maand.
Groetjes Grietje

The Creative Teacup - Yvonne Spikmans - Van Bruggen zei

Martina, ik heb ook een email gestuurd gisteren, zou je mij kunnen verwijderen? Ik heb helaas niets met koper in huis! Ik hoopte van wel, maar helaas :( ik kan dus niet meedoen.. Ik ga op zoek voor volgende maand! Lieve groetjes, Yvonne