woensdag 6 april 2022

Oproep kleurenkaartenteam 2022 : 4 de schakel : Gebroken wit en kraft

Goeiemorgen iedereen,
nieuwe maand, verse oproep om mee te doen met het kleurenkaartenteam van deze maand.
We nemen het gebroken wit van vorige maand, Henriët voegt daar deze maand KRAFT aan toe.
We blijven wat in de 'veilige' kleurencombo's. Ben benieuwd wie wat bij het kraft zal kiezen voor volgende maand...


Wil jij graag meedoen deze maand ? Dat kan, geef je dan hieronder op bij Mister Linky met je startpagina van je blog. Dan kom je mee in de lijst. Je kan je opgeven tot maandag, 25 april. We publiceren op de laatste woensdag van april, dat is 27 april. 


Ben benieuwd wat jullie gaan maken.
Ik wens jullie alvast een hele fijne dag toe en zie jullie graag morgen terug voor een verse kerstkaart.
Tot dan !
Groetjes, Martina
x

8 opmerkingen:

Caroline zei

Wow weer een echte uitdaging liefs Caroline

Nancy Soetaert zei

toffe kleurencombi!

Nelleke zei

Ja ik doe weer mee, gave combinatie. Groetjes, Nelleke

Nancy zei

Hey Martina,

Kraft en gebroken wit, toffe combo! Doe zeker weer mee!

Liefs,
Nancy

chantal zei

Dat is gene simpele, maar doe weer mee
Liefs Chantal

Diny zei

Mijn favoriete kleurtjes....ik ben er graag bij!
Groetjes Diny

Jantine zei

Ik moet meteen aan Diny denken bij deze kleurencombi. Mooie keuze!
Ik doe hopelijk weer mee.
Groetjes,
Jantine

Sarah zei

Dag Martina, ik was net te laat, kan je me nog toevoegen?