zaterdag 26 augustus 2023

Van harte !

Goeiemorgen iedereen,
het laatste weekend van augustus meldt zich aan.... Waar zijn de zomermaanden naartoe ? De dagen zijn door mijn handen geglipt lijkt het... Maar goed, proberen om toch nog even genieten dit weekend, vanaf maandag is het allemaal terug naar de realiteit, voorbereidingen met het team. Niet dat er tijdens de vakantie geen schoolwerk werd gedaan 😇, maar dat was eigen tempo... Nu is het ernst.... 😂
In ieder geval, vandaag heb ik voor jullie twee kaartjes, popping flap kaartjes. Een modelletje dat ik al eerder wel maakte. Ik maak het graag, gewoon omdat je weer heel erg veel patroonpapier kan verwerken.... 

Feest : Scrapbook Atelier
Trek hier : Scapbook Atelier
Van Harte : Marianne Design
Papier : Action
Model kaartje : Popping flap card

Ik wens jullie langs deze weg nog een heel fijn weekend toe en zie jullie heel graag maandag terug voor een verse persoonlijke kaart ! 
Tot dan !
Groetjes, Martina
x





4 opmerkingen:

Creaellenknutselsite zei

wat een mooie schuifkaartjes met de leuke details en leuke dp
groetjes ellen

KarinsArtScrap zei

een mooie kaart Martina

gr karin

Diny zei

Wow....wat heb je twee gave schuifkaartjes gemaakt Martina!
Groetjes Diny

Daphne zei

Wat een leuk model is dit nou toch weer.
Mooi dp ook.
Tja..... aan alles komt een eind ook aan vakanties.
Ik ben alweer begonnen, maar mijn man had nog vrij (werkt als conciërge op een school) en dus voelde het voor mij ook nog een beetje als vakantie.