zaterdag 12 oktober 2024

Warme wintergroetjes voor DT 'In 't Woefke'

Goeiemorgen iedereen,
vandaag mijn allereerste kerstkaartje voor dit jaar voor DT 'In 't Woefke'. Ik nam een iets oudere stempel boven van Studio Light. Dit takje kon wel op mijn sympathie rekenen. Heb het een aantal jaar geleden ook al gebruikt, deze keer op een andere manier. Ik plakte een strook tape in het midden van de kaart en stempelde het takje vier keer boven en onder de tape. Ik kleurde de stempel in met Twin Markers, dan kan je details in verschillende kleuren doen. Nadien werkte ik het met een penseeltje bij. De achtergrond werkte ik bij met Distress Ink.
Sentiment in het midden, meer heeft het kaartje niet nodig denk ik.

Takje met besjes : Studio Light, gestempeld met Twin Markers
Sentiment : Marianne Design

Wil je graag deze en andere kaartjes live bekijken, betasten ? Dat kan ! Breng dan een bezoekje aan de winkel in Deurne, 'In 't Woefke'. Inge helpt je graag op weg.
Ik wens jullie langs deze weg alvast een heel erg fijn weekend toe en zie jullie maandag terug voor een persoonlijke kaart,
tot dan !
Groetjes, Martina
x





5 opmerkingen:

GerJanne zei

Heel mooi kaartje Martina! Altijd leuk zo'n band in het midden die geen band is...als je snapt wat ik bedoel.

Anita van Deur zei

O hij is zo mooi geworden het is een geschikte stempel voor deze kaart.

Elly zei

Ik vind dit soort kaartjes erg leuk.
Groetjes Elly

Eri zei

Een prachtige kaart!
Groetjes, Eri

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje
groetjes ellen