Goeiemorgen iedereen,
vandaag al de laatste woensdag van de maand ! Opgelet hier ! Jawel, het kleurenkaartenteam verovert blogland met de kleuren limoengroen en kersenrood. Een leuke frisse combo lijkt me.
Een tijdje geleden kreeg je de aardbeien te zien (voor DT 'In 't Woefke'), nu de kersjes van hetzelfde setje. Toen ik las dat de kleur kersenrood was, was de link wel snel gelegd. Een beetje op internet rondgekeken, daar kwam ik ongeveer deze kaart tegen. Toen de strookjes plakten, vond ik het net de kleuren van Burger King hebben hahahaha ! Maar kijk, heb de kersen een hoofdrol gegeven, de tekst is ook erg leuk om te gebruiken, meer hoeft het niet te zijn.
Ik ben niet alleen vandaag ! Een hele reeks enthousiastelingen gaven zich weer op voor deze uitdaging.
Hieronder de lijst met deelnemers, breng hen allemaal een bezoekje en vergeet geen reactie achter te laten.
Kersen : Studio Light, bewerkt met Distress Inkt en copics
Happy : Gemini, Crafters Companion
Ik wens jullie langs deze weg nog een hele fijne dag toe en zie jullie heel graag morgen terug voor een verse kerstkaart. Komen jullie dan ook weer even kijken ?
Tot dan !
Groetjes, Martina
x
10 opmerkingen:
Wat een leuk kaartje in de KKT-kleurtjes van vandaag!
Tof dat je het weer organiseert deze maand, dankjewel.
grtz Colien
Hey Martina,
Haha, Wij hebben hetzelfde gedacht... Ook hierbij jou een leuke kersenkaart... Helemaal goed zou ik zo denken...
Hou je koel vandaag!! Morgen Pennezakkenrok, of vrijdag? Caroline gaat vrijdag...
Liefs,
Nancy
wat en mooi kaartje met de KKT kleuren en de kersen zien er lekker uit
groetjes Ellen
Mooie kaart en met dit weer lekker
Liefs Chantal
Leuk zo al die streepjes en de kersen zien er smakelijk uit. Mooi resultaat. Je aardbeienkaartje vond ik ook heel leuk
Bedankt om ook dit keer weer in goede banen te leiden.
Fijne dag nog
Els
Met dit weer krijg je gewoon zin in kersen, zo kunnen we nu al genieten van deze heerlijke kaart
Een kaartje om op te eten Martina ! Craft Groetjes, Carla 🍀
Wat een superleuke vrolijke kaart!
groetjes van Ank
Geweldig kaartje, het is natuurlijk nu de tijd van de kersen, leuk gevonden. Leuke voorgaande kaarten. Fijne dag.
Geweldige gezellige kaart Martina…leuk jet de grote letters ‘
Een reactie posten