dinsdag 17 augustus 2010

De 'bende' van Magnolia (?)

Hallo iedereen,
hier een kaartje met de afbeelding die ik maakte bij de maskeertechniek. Ik gooi (bijna) niks weg - lees dat ook verschillende mensen het ook moeilijk hebben met dingen weg te gooien - dus bij deze, werd de afbeelding ingekleurd met copics. Het papier komt van een klein vierkant blocnootje gekocht bij Action. 'Kiekeboe' en 'Een fijne dag gewenst' komt van Kars. De bloemen zijn home made uit papieren zakdoekjes en een beetje met distress bewerkt.
Ik wens jullie nog een hele fijne dinsdag,
groetjes, Martina
x

7 opmerkingen:

Jolara zei

prachtig zeg, heel mooi ! Liefs Joyce

chantal zei

wauw, leuk gedaan. Proficiat met je gewonnen candy! Doe lekker voort zou ik zeggen.
liefs Chantal

Karin zei

Hey Martina,
Zo'n kaartje vrolijkt je dag op. Leuk gedaan. En restjes, probeersels: nooit weggooien, je ziet wel welke mooie dingen je er nog van kan maken.
Groetjes,
Karin

Lia zei

Heel goed, niks weggooien!!!!

Is jouw hobbyruimte ook zo vol van "niks weggooien?"
Soms weet ik gewoonweg niet waar ik alles moet laten maar weggooien? dat staat niet in het woordenboek!

mooie kaartjes maak je ermee hoor!

gr. Lia

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

wat een leuke kaart, heel leuk dat de "kids" zo door het rondje kijken.

groetjes jolande

lalkygirl zei

wow what a fab card,your colouring is fab ,great idea for an apeture card
lalkygirl x

Bi Medeiros zei

Hi Martina! Great cards and beautiful blog! You are very talented and I loved your technique sharing here! Now I'm following you too. Have a great day!