zondag 26 december 2010

Toch nog een kerstkaart

Goeiemorgen !
Iedereen goed gegeten en nieuwe knutselspullen gekregen ? Wel, dan kunnen we er tegen aan, nietwaar ? Ik ook. Na het intikken van mijn rapporten (die trouwens nog steeds niet af zijn), vond ik wel, dat ik een beloning verdiende... Beetje knutselen in het laat. Dit werd het resultaat. Nog een tweetal kerstkaartjes, want ik ben er nog niet helemaal !
Stempel Wiff of Joy, ingekleurd met copics; papier van Marianne Design; lint van Boekenvoordeel; sterretjes van Blokker; sneeuwster met Provocraft van Cutllebug; sentiment van Kars.
Bedankt voor jullie bezoekje,
liefs, Martina





10 opmerkingen:

Els zei

Dit is een prachtig en vrolijk kerstkaartje en die stempel is zo leuk he.
Groetjes van Els

chantal zei

mooie kaart. Leuke stempel. Die pinnemuts vind ik echt leuk!
Liefs Chantal

Wendy ten Hove zei

Hi Martina,

Wat een leukjes weer, super die stempels, zeg! Moet ik ook maar eens bekijken voor volgend jaar ;-) Erg leuk gemaakt weer! Gisteren al lekker gegeten en vanavond doen we cadeautjes (en weer lekker eten, ha ha). Wel wat nieuwe knutseldingen op m'n lijstje gezet, dus wie weet! ;-)
Fijne dag!

Groetjes, Wendy

Monique zei

Wat zijn dit leuke kaartjes!
groetjes
Monique

Crea Astrid zei

Wat een leuke, lieve kerstkaart heb je nog gemaakt Martina.
Prettige dagen nog toegewenst.

Groetjes Astrid.

angeleef zei

Ik vind je kaartjes helemaal geweldig!
Leuke manier om de tekststempel te gebruiken. Ik heb hem namelijk ook. Moet ik onthouden :)
Prettige (feest)dagen toegewenst en veel succes met je rapporten! Die van mij zijn gelukkig voor de vakantie meegegeven. ;)
** Evi **

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

zijn leuke kerstkaartjes Martina, mooi papier en lief stempeltje,

groetjes jolande

Marjo zei

Leuke kaartjes heb je gemaakt. Watvoor knutseldingen hebje gekregen voor de kerst? Groetjes Marjo

Hilde Suykerbuyk zei

mooi martina, ik heb geen knutselspulletjes gekregen! maar snowboots! Nu zul je zien dat er geen sneeuw meer komt hoor!!
gr, hilde

Anke zei

Heel leuke kaart. Ik heb ook helaas geen kerstkadootjes gekregen maar heb eergisteren wel een candy gewonnen!!
Ook een kerstkado toch?
liefs Tessa