zaterdag 14 juli 2012

Admit one

Goeiemorgen iedereen !
Weekend !
Vandaag alweeeeeer, Distress op het menu... Tja, sorry hoor ! Eens op dreef, kan ik niet meer stoppen. Maar troost u, er komen ook 'gewone' kaartjes aan hahaha...
Ik zal proberen om er meer 'gewone' te maken, voor de anti-distresserers onder jullie =)
Maar, nu toch weer van dat... Ik vind deze persoonlijk niet zo erg geslaagd, weet niet goed wat er mist.
Achtergrond bewerkt met tekststempel, gedrukt met Distress Ink; de witte tekst is met 'dabberverf' gedaan; ticketjes toegevoegd, zegeltjes en postkaartjes op labels. Geen idee meer van waar wat komt, ik denk ook van Marianne Design, Hero Arts.
Ik wens jullie allemaal nog een heel fijn weekend toe,
liefs, Martina
x


23 opmerkingen:

Christine zei

Ik vind het toch een mooie hoor Martina! Leuk met die labeltjes!
Liefs
Christine

Lia zei

En toch vind ik je Distress kaartjes super gaaf hoor,
groetjes Lia

Els zei

Deze kaart is weer super mooi en begrijp niet wat jij mist aan deze kaart. Fijn weekeinde en groetjes Els

Anoniem zei

Super gaaf Martina.Groetjes Joke

angeleef zei

Hey Martina,
Ik vind je kaartje anders wel super super leuk :)
Ik zie er echt niets verkeerd aan, maar dat gevoel kan je zo eens hebben met een kaartje he
Groetjes
Evi

GerJanne zei

Oh wauw, wat een mooie kleuren en details!! Je moet wel goed kijken, maar dan ontdek je steeds meer!!
Mooi gedaan, Martina!

GerJanne

Marjan zei

Wat leuk al die labels, tickets en zegeltjes erop! Mooie distress kaart!

Marianne zei

Supermooie kaart, Martina. Ik hou wel van Distress inkt en bruine tinten, dus ik ben blij met je kaartjes :-)
Misschien mis je zelf een plaatje of een bloemetje, maar ik vind hem zo ook prachtig en vooral zeer geschikt als kaart voor een man.
Lieve groetjes,
Marianne

Anoniem zei

Hoi Martina, wat een leuk kaartje heb je gemaakt , ikzelf heb nog nooit met inkt gewerkt of met inkleuren of wat dan ook hihi.
Maar vind dit resultaat prachtig hoor !
Gr renate

corryskaart zei

hoi martina
vind je kaart geweldig mooi!! zelf heb ik nu ook de distress ontdekt alleen nog veel oefenen:-))
groetjes van corry

Anita Meijer zei

Nou Martina ik vind je kaart helemaal geweldig geworden hoor, er valt heel veel op te zien trouwens, super.
Groetjes van Anita

Bep zei

Hoi Martina,

Wat heb je weer een mooie kaart gemaakt zoveel leuke details super.

Gr...Bep

Liv Herremans zei

Ik vind hem toch heel leuk hoor Martina! Heel stijlvol!

groetjes
Liv

Riet zei

Wat een prachtige kaart.

Liefs Riet.

Unknown zei

Distress verveelt me nooit hoor! Vind ook dit kaartje weer helemaal super!
Groetjes Elly

Anke zei

Nou ik vind het prachtig hoor.
liefs Tessa & Anke

Nelleke zei

Ik vind hem wel mooi, misschien dat je hem iets te somber vind.
Ik kijk altijd met bewondering naar je prachtige kaarten met stempels en distress inkt.
groetjes, Nelleke

Marian zei

Prachtig bewerkt en de labels erg leuk
Fijn weekend verders
Groetjes

Cornelie zei

Ik zou wel meer een distresser willen zijn, doe het véél te weinig (lees niet).
Dus kom ik bij jou en geniet! Erg mooi!

Monique zei

Ik vind het een zeer geslaagd kaartje hoor!
Alles in evenredigheid, niets te veel, niets te weinig.
Helemaal mijn ding!
groetjes
Monique

Kizzy zei

Prachtig gemaakt weer Martina! Heel leuk.
Liefs Kizzy

Ellen zei

Distress gaat je goed af maar ik zie dat je van alle markten thuis bent ;-)
Mooie kaart, ik vind het altijd knap als je het tot één geheel weet te maken!
Groetjes Ellen

Enny zei

Ik vind die kaart heel tof !! Ik hou wel van distress :)) Groetjes Enny