zaterdag 25 maart 2017

Aapjes !

Goeiemorgen iedereen,
de aapjesmal heb ik al een poos in mijn bezit... Ze echt eindelijk gebruiken, lukt me toch pas na een tijdje... Hieronder twee kaartjes. Ze blijven wel erg leuk, die gekkerds...
De eerste kaart was voor Thijs, die net al 11 werd ondertussen... Dat kaartje krijg je later (lees : volgend jaar ? hahaha) te zien.

Achtergrondpapier : Wibra en Action
Cijfers : Dutch Doobadoo
Aapjes : Marianne Design
Sentiment : Joy
Kleine letters : My Favorite Things
Grote letters : Memory Box

VoilĂ , jullie weekend kan van start gaan !
Ik wens jullie allemaal nog een hele fijne dag toe en zie jullie graag maandag terug voor een persoonlijke kaart.
Bedankt voor je bezoekje en reactie,
groetjes, Martina
x




14 opmerkingen:

Colien zei

Twee grappige apenkaartjes, leuk!
grtz.Colien

Margo zei

Oh wat leuk Martina! Dat doet me er aan denken dat ik die mal ook al bijna een jaar in mn bezit heb en er nog niets mee heb gedaan ... Daar moet ik dringend verandering in brengen !

Je@net zei

Wat een leuke en vrolijke kaarten heb je zo gemaakt, Martina!

Diny zei

Twee vrolijke kaartjes met de aapjes Martina!
Groetjes en een fijn weekend,
Diny

Ellen zei

Die aapjes zijn echt perfect voor vrolijke kinderverjaardagskaarten!

Veerle zei

Wat zijn die aapjes geweldig leuk Martina. Tof kaartje.
Groetjes, Veerle

GerJanne zei

Heel gaaf! Ik heb de mal niet, maar wel twee stansjes gekregen. Daar ga ik natuurlijk ook wat leuks mee verzinnen...
Groetjes,
GerJanne

Marijke zei

Grappig die aapjes en ze maken er een vrolijke kaart van. Erg leuk en mooi gedaan! Groetjes Marijke.

karien zei

Leuke vrolijke kaartjes met die leuke aapjes
Groetjes Karien

Sarah zei

Heel leuk!!

Francisca zei

Ze zijn GEWELDIG
Groetjes,
Francisca

Jantine zei

Geweldig zijn je brutale aapjes!
Groetjes
Jantine

Enny zei

Oh, wat grappige apen, en je kaarten zijn supermooi ! Groetjes, Enny

Caroline Cards zei

Een heel leuk idee om de aapjes aan cijfers en letters te hangen!
groetjes, Caroline