zaterdag 29 december 2012

Foto's in kerstkaart

Goeiemorgen iedereen,
welkom hier. De laatste dagen van 2012 gaan er aan.
Vandaag krijg je twee kaartjes, die besteld werden. Graag had ze foto's verwerkt gezien in de kaartjes. Dit had ik nog nooit gedaan, geen makkelijke opdracht dus...
Maar kijk, dit is het resultaat, vind het goed geslaagd, hopelijk zijn de mensen die ze gekregen hebben ook blij. Ik maakte er twee schudkaartjes van.
Achtergrondstempel : Hero Arts en Inkadinkado (met witte embossing)
Cijfers : Tim Holtz
Sentiment : Kruidvat
Sterretjes : Boeketmobiel, Kontich
Randpons : Boekenvoordeel
Alles afgewerkt met touwtje en wit lint.
Ik wens iedereen nog een heel erg fijn weekend toe en tot de volgende,
groetjes, Martina
x


28 opmerkingen:

Ange McKay, North Shore Stamper zei

These are absolutely STUNNING!!!! Thanks so much for your sweet comments:) Have a Happy New Year!
Love and hugs<
Ange

Ellen zei

Wat leuk, kerstballen met een gezicht! Goed idee om er een schudkaart van te maken. Vind je afwerking met touw en wit lint helemaal mooi. Die witte sterretjes staan er goed bij.
Groetjes, Ellen

Colien zei

Wow, wat zijn ze mooi! Leuk idee, het zijn bijna fotolijstjes in plaats van kaarten, goed gemaakt!
grtz.COlien

Lia zei

Wat heb je dit ontzettend leuk gemaakt, super,
groetjes Lia

nicolet zei

Nou deze uitdaging is je goed afgegaan Martine. Ik vind ze geweldig!!
FIjne jaarwisseling alvast!
Groetjes Nicolet

Hanny zei

Dit is echt superleuk gemaakt,ziet er perfect uit!
liefs Hanny

Monique zei

Heel erg knap Martina!
Daar zullen ze zeker heel erg blij mee zijn!
groetjes
Monique

Juisie zei

Wat een leuk idee zeg! En de uitvoering is ook prachtig. Ik heb niet zoveel met schudkaarten, dat wil zeggen, ik weet nooit zo goed wat ik erachter moet doen. Maar een foto is natuurlijk een perfect idee! Tnx voor de inspiratie weer! groetjes Joyce

Ans Gilbert zei

Hoi Martine,

wat leuk om de foto's in fotolijstjes te plaatsen..ze zien er superleuk uit..

Liefs van Ans

Tinie zei

Wat ontzettend gaaf dit idee, ik vind ze super mooi!!!

Groetjes Tinie

Bep zei

Hoi Martina,

Wat een super leuke kaarten heb je gemaakt en erg leuk als schudkaart echt een gaaf idee en dat zullen de ontvangers ook wel gevonmden hebben.

Liefs Bep

Marian zei

Wat een leuk idee en mooi
Groetjes

Henriëtte zei

Wat een mooie kaarten. Lijkt me ook heel lastig om foto's te verwerken, maar jij hebt dat heel creatief en leuk opgelost.

Groetjes Henriëtte

Anita Meijer zei

Wauw wat leuk gedaan Martina, helemaal leuk zo met die foto's in die kerstballen, zo heerlijk origineel en persoonlijk. Ik vind het 2 toppertjes geworden.
Liefs van Anita

Marijke zei

Heel origineel gemaakt!! Erg leuk om het gezicht in een kerstbal te plaatsen. Je hebt een creatieve oplossing voor de foto's gevonden. Prachtig gemaakt!!

Groetjes, Marijke

Els zei

Ik vind ze schitterend mooi gemaakt Martina en schudkaartjes zijn ook zo leuk he. Wat een feest voor de mensen die deze kaartjes ontvangen.
Fijne avond en groetjes, Els

Anoniem zei

Wat een prachtige kaarten met een schudgedeelte.Groetjes Joke

Unknown zei

Wat heb je dit leuk gedaan zeg!! Super.
Liefs Angelique

Ans S. zei

Ik vind ze super mooi geworden, een erg leuk idee.

Groetjes Ans

GerJanne zei

Hoi Martina,
deze zijn inderdaad heel goed gelukt!! Ontzettend leuk om die foto's op deze manier te verwerken! Dat zal zeker in de smaak vallen bij de opdrachtgever! En de ontvanger ook denk ik! Leuk dat fijne schudspul!
Groetjes,
GerJanne

Je@net zei

Wat heb je dat leuk gedaan, Martina. Erg leuke kerstkaarten geworden!

Nelleke zei

En zo heb je je zelf weer overtroffen! Heel mooi gedaan.
Groetjes, Nelleke

Enny zei

Wauw, die kaarten zijn prachtig !!Nog een prettig eindejaar en een gelukkig en creatief 2013 !! Enny

Sinikka zei

Wat leuk dat je mijn blogje hebt gevonden....en zo belandt ik dan meteen hier. Wat een leuk idee om echte foto's te verwerken in de kaart. Het ziet er super uit.
Groetjes Sinikka

Cornelie zei

Da's knap bedacht! Best moeilijk idd!
Erg leuk resultaat!
Wil jou ook een fijne jaarwisseling wensen, en een goed nieuwjaar!

angeleef zei

Wat een geweldig idee zeg! Hele leuke manier om foto's te verwerken! Echt helemaal te gek :)
Groetjes
**Evi**

Anke zei

Leuk zo met die kerstballen
Fijne jaarwisseling en een goed en vooral creatief 2013
liefs Anke

Yvonne zei

De mensen die dit hebben ontvangen, zijn er vast heel blij mee! Erg leuk idee, en heel mooi uitgewerkt, super leuke kaarten!
Groetjes van Yvon