maandag 15 februari 2016

Elke maandag een zeer persoonlijke (beetje rare) kaart (43) : Hans

Goeiemorgen iedereen,
de wekker terug op, terug in het ritme geraken, het zal even doorbijten worden om er terug in te geraken...
Maar kom, een nieuwe week, een nieuwe maandag, dus een persoonlijke kaart voor jullie op het menu vandaag. Eentje voor Hans, die 43 werd en van koken houdt. Deze afbeelding van Art Impression leent zich daar perfect bij vind ik....

Afdrukje : Art Impression (van Sandrine of Chantal geloof ik..., dank je wel !)
Letters : My Favorite Things
Papier : Marianne Design (?)
Sentiment : Joy

VoilĂ , dat was het weer voor vandaag, ik wens jullie allemaal een heel fijn begin van de werkweek toe en ik zie jullie graag woensdag, voor een verse kaart !
Bedankt voor jullie bezoekje,
groetjes, Martina
x





11 opmerkingen:

Je@net zei

Wat een grappig plaatje. Super leuke kaart, Martina!

Els zei

Geweldig wat een leuke kaart voor Hans.
Het plaatje is natuurlijk erg leuk.
Fijne dag, Els

Ellen zei

Geweldige kaart voor een jarige kok! Succes vandaag met de nieuwe werkweek. Ik heb nog een dagje extra vakantie. Morgen begint mijn werkweek pas ;)

Nancy Soetaert zei

Zo'n supermooie stempel, leuk kaartmodelletje, je hebt weer iemand blij gemaakt met je prachtige kaart denk ik!
groetjes, Nancy

Marfien zei

Een hele leuke kaart, zou ook wel passen bij een van mijn schoonbroers :-)

Nancy zei

Hey Martina,

Hans mag tevreden zijn met zo'n speciaal-voor-hem-op-maat-kaart...

Liefs,
Nancy

Rosina zei

Eeen schitterend kaartje Martina...met een grappige kok erop ...die prikt volgens mij iedereen aan zijn grote vork hahaha
groetjes Rosina

Irene zei

Super leuk, hier hou ik van!

xx Irene

Colien zei

Ja, hier de werkweek ook weer begonnen. Vakanties zijn vaak te kort... :-) Maar wat een leuke kaart heb je weer gemaakt, erg tof!
grtz.Colien

Creatiels zei

Wat een leuke kaart,de ontvanger zal er wat blij mee zijn.
een vraagje : ik heb geprobeerd om volger van je blog te worden, maar dat wil niet echt lukken. Ik zie mezelf nog altijd apart staan bij je volgers. ik weet niet wat er fout is.
groetjes
Els

Angelique zei

Wat een geweldige kaart voor een man. Leuk papier en de digi is echt zo leuk.
lieve groetjes Angelique