zaterdag 13 februari 2016

Rode kliederkaart

Goeiemorgen iedereen,
de week vakantie is voorbij gevlogen, we zijn weer aan zaterdag... Hoeveel kan je in een week proppen en plannen ? Daar komt toch niet zo veel van jammer genoeg en voor je het weet is het weer voorbij.
Ach, de rest zal moeten wachten.
Vermits het bijna Valentijn is, gaan we voor een lekkere, felle rode kaart vandaag.
Eentje van de 'kliederkaart' reeks.

Achtergrond : Distress Ink
Cirkel : Chantal geleend
Bloemetjes : Pipoos
Bloemen : Penny Black

Alles bewerkt met bleek en witte pen.
Dat was het weer voor vandaag. Ik dank jullie allemaal voor je bezoekje, een fijne Valentijn als jullie dat vieren.
Tot maandag voor een persoonlijke kaart,
groetjes, Martina
x



19 opmerkingen:

Je@net zei

Een leuke 'kliederkaart', Martina!

Els zei

Wow ik vind deze kaart super mooi en leuk met al die cirkels.
De bloemenstempel vind ik ook zo mooi en dan dat bleek erbij. Super!
Fijne valentijnsdag, Els

Margo zei

Topkaartje Martina !
Inderdaad zo'n weekje vliegt gewoon voorbij, maar je hebt vandaag en morgen nog !
Groetjes
Margo

Nota Bene zei

Dat zou ik toch geen kliederen durven noemen, daar is het resultaat véél te mooi voor. Ik vind het echt prachtig geworden, alles past zo goed bij elkaar.
Fijn weekend!

Monique zei

Prachtige kliederkaart heb je gemaakt. Hij spat van het scherm af!
Lieve groetjes, Monique

Sarah zei

Heel mooi gedaan !
Een kunstwerkje !
Fijn laatste weekend van de vakantie .
Liefs Sarah

marja kenter zei

Heel mooi gedaan!
Groetjes Marja

Colien zei

Wat een gave kliederkaart, erg mooi! Geniet nog heel even van de het laatste restje vakantie, dan doen wij dat ook ;-)
grtz.Colien

Nancy Soetaert zei

toffe 'klieder'kaart!
Nancy

Margreet zei

Wow, wat kan jij mooi kliederen zeg!
xxx Margreet

Irene zei

Ik wou dat ik zo prachtig kon kliederen Martina!!

xx Irene

Petra-loves-paper zei

heerlijk gekliederd met zo'n fantastische kleur!

Ilse zei

Heel mooi met die glossy accenten! ik hou wel van dat rood...
Groetjes
Ilse

Rosina zei

Prachtig kaartje weerr Martina..heel mooi gecombineerd die mooie achtergrond en die leuke stempels weer een TOP kaartje...

groetjes Rosina

Ans S. zei

Super gave kliederkaart.

Groetjes Ans

Angelique zei

Wat een gave kaart, mooie bloemenstempel en heel mooi met die cirkels.
lieve groetjes Angelique

Claudia's kaartjes zei

Prachtige kaart. Mooie kleuren.

grtjs
Claudia

Ellen zei

De weken vliegen voorbij! Ook zo'n vakantieweek is zo om. En er lijkt inderdaad nooit genoeg tijd om alles te doen wat je graag zou willen. Je kaart vind ik prachtig!

Christine zei

Een pracht van een kliederkaart Martina!
Liefs
Christine