donderdag 16 november 2017

Rub Ons voor DT 'In 't Woefke' deel 2

Goeiemorgen iedereen,
Ik beloofde jullie zondag, om het tweede deel van mijn projectjes van 'In 't Woefke' met de Rub Ons te tonen. Belofte maakt schuld. Hier zijn we dan.
Het werden iets strakkere kaartjes deze keer, hopelijk vinden jullie deze ook nog leuk ?

Achtergrond : Gummiapan
Afdrukjes : Rub Ons 'Swatch Book' van Marah Johnson
Sterretjes komen van een uitgedraaide achtergrond van Impression Obsession

Bij deze doe ik weer mee met de meiden van '52 weeks to christmas'.
Wil je zelf met de onderstaande materialen aan de slag ? Dat kan, breng dan een bezoekje aan de winkel 'In 't Woefke', schaf je daar het nodige aan en je kan starten.
Ik wens jullie nog een hele fijne dag toe en zie jullie graag zaterdag terug voor een kraftkaartje.
Groetjes,
Martina
x





21 opmerkingen:

Nancy zei

Hey Martina,

Dat ziet er allemaal weer heel leuk uit!

Liefs,
Nancy

Annemarie en Merit zei

wat een gave kerstkaartjes zijn dit, heel leuk een keer heel wat anders...

fijne dag liefs Annemarie en Merit

Diny zei

Twee hele mooie kerstkaartjes Martina.
Groetjes Diny

Je@net zei

Leuk geworden, Martina!

Gina zei

Leuke kerstkaartjes met een moderne touch met die vierkantjes :) Groetjes, en fijne donderdag, Gina

Colien zei

Wat gaaf met die mooie vormen, toffe kaartjes!
En je bent er weer trouw bij, dat gaat goed.
grtz.Colien {52WTC}

Rosina zei

Heel mooi deze 2 kerstkaartjes Martina, het lijkt wel moderne kunst erop, SCHITTEREND!!!


groetjes Rosina
DT 52 WTC

!neke zei

Hele gave vormen !
Heel apart en mooi !

groeten Ineke
DT 52 WTC

marian zei

Inderdaad heel erg leuk, een beetje 60erjaren. Heel mooi hoor.
Groetjes van Marian.

Enny zei

Heel mooie en moderne kerstkaarten, toffe stansen ! Groetjes, Enny

Monique zei

Ik vind ze heel apart maar daarom niet minder mooi!
Super gedaan.
Lieve groetjes, Monique

Ans Gilbert zei

Twee heel speciale kerstkaarten, erg mooi gemaakt,
groetjes
Ans

Ingrid's Scrapfrutsels zei

Wat een gave kerstkaartjes Martina, ik hou wel van deze aparte tinten. Ik vind het geweldig dat je mee deed bij 52 WTC. Groetjes, Ingrid.

Marijke zei

Heel apart maar wel mooi. De eerste is zeker heel strak en ik ga dan ook voor de tweede, vind ik net iets mooier! Groetjes Marijke DT 52WTC.

karien zei

Wat een leuke kaarten heb je gemaakt
Groetjes Karien

Suzan zei

Prachtige kerstkaartjes Martina!
Groetjes Suzan
DT 52 WTC

Nancy Soetaert zei

leuke geometrische vormen! toffe kaartjes
Nancy

Ellen zei

Ze zijn weer leuk! Ik hou wel van een beetje strakke kaartjes, hihi.

Angelique zei

Hele gave kaartjes en de mal met de vierkantjes is echt leuk. Mooi hoe je de vakjes hebt ingelegd bij de bovenste.
lieve groetjes Angelique

Jantine zei

Zoals beloofd doe ik een beetje later nog een kerstkaartenrondje...
Mooie kaartjes, Martina. Leuke mal met die vierkantjes.
Groetjes,
Jantine

Margo zei

Ze zijn erg leuk Martina !
Groetjes
Margo