woensdag 22 november 2017

Zwart, goud en wit

Goeiemorgen iedereen,
zoals iedereen, kom ik ook wel eens in de Action.... Of ben ik de enige ? =) In ieder geval, toen zag ik daar het leuke washi papier liggen met leuke motiefjes, ging ik door de knieën. Om geen voorraad meer te hebben, geen restjes (zoals altijd), gebruikte ik alle papiertjes in één keer op... Alé ja, de teksten op melkpapier heb ik nog wel... Hieronder de resultaten.

Papiertjes en teksten : Action
Blaadjes : Internet
'Hugs' : Geleend van Francisca

Ik wens jullie alvast een hele fijne dag toe en ik zie jullie morgen graag terug voor een verse kerstkaart. Kom je kijken ? Tot dan !
Bedankt voor je bezoekje,
groetjes, Martina
x










17 opmerkingen:

Nancy Soetaert zei

heel mooie reeks weer, toffe kleurtjes, die hugsmal is ook tof!
Fijne dag
Nancy

Je@net zei

Erg leuke serie kaarten, Martina!

femke zei

Heey Martina,

dat is een hele leuke serie kaartjes geworden!!!

groetjes Femke

Annemarie en Merit zei

wat zijn ze ontzettend gaaf Martine, prachtige serie,,,

fijne dag liefs Annemarie en Merit

Marfien zei

Heel mooi deze serie, had dit blokje gisteren nog in mijn handen maar moest het van mezelf terugleggen, eerst ruimen . . .

Colien zei

Wat een mooie serie, gave patroontjes en tof gecombineerd!
grtz.Colien

Diny zei

Wat een schitterende serie Martina!
Het papier is prachtig.
Groetjes Diny

Margreet zei

Supergave reeks!
xxx Margreet

Monique zei

Ze zijn supermooi jouw kaarten. Ik ga altijd door de knieen bij de Action. Een hele vervelende winkel is het ;-))
Lieve groetjes, Monique

Jantine zei

Mooie reeks, Martina. En wat slim om het in een keer op te maken!
Groetjes
Jantine

The Creative Teacup - Yvonne Spikmans - Van Bruggen zei

Wat een mooie rij kaartjes Martina!! Vind je kaart hieronder helemaal geweldig! Super!
Lieve groetjes, Yvonne

!neke zei

Wat een prachtige reeks !!!!!!

Ilse zei

Heel leuke reeks, ik kon ze ook niet weerstaan ;-) ik heb er nog niets mee gedaan maar ze liggen midden op mijn bureau om er mee aan de slag te gaan.

Rosina zei

Een hele mooie serie kerstkaartjes zijn dit Martina, zulk mooi papier ervoor gebruikt...schiet lekker op zo...

groetjes Rosina

Ellen zei

Superleuke serie! Slim om alles meteen op te maken, zodat je geen restjes hoeft te bewaren.

Danielle zei

Ja ook ik kom bij de Action. Ik heb de washi sheets en de teksten allebei in mijn handen gehad.... en weer terug gelegd :-) Ik dacht aan de enorme hoeveelheid spullen die ik al heb en al is het niet duur, soms is genoeg genoeg. Jij maakte een geweldige serie en helemaal top dat je alles meteen hebt opgemaakt!

Femminde zei

Wat een gave reeks Martina!! Zo mooi met dat zwart/wit en het goud als accent. Ik ben fan.
En wat veel van die super leuke doosjes heb je gemaakt. Wordt vast met open armen ontvangen.
Fijn weekend!!
Groeten van Femminde