zondag 22 april 2018

Renke voor DT 'In 't Woefke' : Bloemen !

Goeiemorgen iedereen,
jawel, vandaag gaan we voor de laatste keer met de spulletjes van Renke aan de slag.... Deze keer maakte ik gebruik van het 'heerlijke' papier van haar ! Top altijd ! Een vel met hele mooie afbeeldingen, in allemaal verschillende kleurtjes. Liet me helemaal gaan en maakte er verschillende projectjes mee, die je hieronder kan bekijken.
Voor het eerste projectje, maakte ik nog een keertje een watervalkaart. Zo lang geleden, altijd wel leuk. Zeker als je zo'n reeks plaatjes hebt, die mooi bij elkaar passen...

Plaatjes : Renke
Sentiment : My Favorite Things





Voor het tweede projectje, met hetzelfde vel papier, maar dan met andere kleurtjes... Een heel ander resultaat geeft het, als je met wat vellum aan de slag gaat. Het strookje en andere 'witte' delen, kleurde ik met ZIG.

Plaatje : Renke
Snijmallen : Renke, ingekleurd met ZIG
Zijkant sentiment : Impression Obsession



Als laatste voorbeeldje heb ik voor jullie een zelfgemaakt boekje met een doorschijnend plastic frontje en de achterkant is gemaakt van 'hout'. Het plaatje op zich heeft eigenlijk niks anders nodig vind ik...

Ringen, 'kaft' : Bind it all (Zutter)
Plaatje : Renke



VoilĂ , we zijn weer door de uitdaging heen. Benieuwd naar wat er jullie volgende maand staat te wachten ? Dan kan je een bezoekje brengen aan de winkel 'In 't Woefke' in Deurne. Daar staan zeker al de nieuwe projectjes te blinken. Uiteraard kan je ook terecht voor al het leuke materiaal dat je hier ziet en nog zooooo veeeeeel meer !


Ik wens iedereen nog een hele fijne dag toe en zie jullie graag morgen terug voor een verse, persoonlijke kaart. Kom je kijken ?
Tot dan !
Groetjes, Martina
x


4 opmerkingen:

Ellen zei

Schitterend gedaan....prachtig!
Gr Ellen

Marijke zei

Mooi zeg! Allemaal mooie bloemetjes en met die verschillende kleuren weer heel anders allemaal! Erg mooi gedaan! Groetjes Marijke.

Jantine zei

Prachtig! Het is echt schitterend papier ook.
Groetjes
Jantine

SylS creaties zei

Wat een schitterende resultaten! Prachtig allemaal!
groetjes,
Syl