donderdag 19 april 2018

Elke donderdag een kerstkaart : '52 weeks to christmas' : Happy New Year !

Goeiemorgen iedereen,
uiteraard mogen er in december geen Nieuwjaarskaartjes ontbreken op het menu. Ik maak ze geregeld, omdat ik mensen heb, die alleen Nieuwjaarskaartjes versturen, geen kerstkaartjes.
Onderste reeks werd nog een snelle reeks, kaartjes die te kort waren vorig jaar.. Dus, eenvoud siert zegt men. Snel aan de slag met wat resterend papier, herten die al bijna eeuwen in mijn voorraad liggen te wachten op verlossing en een leuk sentiment dat ik graag gebruik, gaven onderstaand resultaat.

Papier : Blokje Boekenvoordeel
Hertje en sterren : Wibra
Sentiment : Hero Arts

Dat was het weer voor vandaag. Jullie kaartjes mag je gerust linken op de blog van '52 weeks to christmas', dan hoef je enkel even door te klikken naar ginder.
Ik wens jullie allemaal een heel erg fijne dag toe en zie jullie graag zaterdag terug voor een verse kaart.
Bedankt voor je bezoekje,
groetjes, Martina
x



19 opmerkingen:

Nancy zei

Hey Martina,

Snelle kaartjes kunnen ook heel leuk zijn! Mooie serie!

Liefs,
Nancy

Je@net zei

Leuke kerstkaarten, Martina!

Margreet zei

Mooie serie Martina!
Fijne dag.
xxx Margreet

Epie zei

Prachtige serie kerstkaartjes hoor !!
Zonnige dag van Epie

Jantine zei

Ik vind ze prachtig, Martina! Mooi papier is dat!
Groetjes
Jantine

Annemarie en Merit zei

mooie kaartjes Martina, leuk model (kreeg ik ook voor mijn verjaardag...ga ik binnenkort ook eens maken)....de tekst komt er zo grappig uit aan de zijkant.

fijne dag liefs Annemarie en merit

Colien zei

Mooi kaartjes in leuke tinten en grappig modelletje!
grt Colien

Diny zei

Heel erg leuk Martina!
Groetjes Diny

Enny zei

Heel toffe kaarten Martina, en ja, Nieuwjaarskaarten zijn ook nodig hé ! Groetjes, Enny

Marijke zei

Mooie serie en leuk die herten. Wie wat bewaard heeft nog wat toch? Groetjes Marijke.

marian zei

Prachtige nieuwjaarskaarten.
Groetjes van Marian.

Rosina zei

Super leuke kerstkaartjes zijn dit Martina...

groetjes Rosina
DT 52 WTC

Grietje Jansen zei

zo zeg... Erg mooi deze snelle kaarten.

Grietje

!neke zei

Mooie snelle serie !!!!

groeten Ineke

Suzan zei

Prachtige kaartjes Martina!
Groetjes Suzan

gerrie zei


Erg leuke nieuwjaarskaarten Martina, de herten blijven altijd gaaf, althans bij mij.

bolletjelucky.blogspot.com zei

Mooie nieuwjaarskaarten Martina. dat rendier huppelt zo vrolijk het nieuwe jaar in ;)
Lieve groetjes Miranda

SylS creaties zei

Mooie nieuwjaarskaarten! Leuk dat hert!
Groet en geniet van het mooie weer!
Syl

Trudy zei

Leuke kerstkaartjes. Dat stempel New Year vind ik erg mooi.
groetjes Trudy