donderdag 15 november 2018

Elke donderdag een kerstkaart : 52 weeks to christmas : Schudkaartje

Goeiemorgen iedereen,
een beetje later dan gewoonlijk, ook hier mijn tekst... Tja, even met andere dingen bezig geweest en helemaal vergeten dat ik nog iets moest schrijven.... Maar goed, bij deze dus.
Donderdag, dus kerstkaartjesdag natuurlijk ! Ook deze keer heb ik voor jullie volop kerst, met deze leuke mal, die ik op internet kocht, wist ik meteen wat ik wilde doen. Een schudkaart.
Hieronder het resultaat.

Vierkanten : My Favorite Things
Kerstbollenmal : Interent
Sentiment : Hero Arts

VoilĂ , wil je ook deze week meedoen met '52 weeks to christmas' ? Dat kan uiteraard ! Link je kaartje (enkel vandaag) op het blog, zo kom je mee in het overzicht en brengen we jou graag een bezoekje.
Ik zie jullie graag zaterdag terug voor een verse kaart, tot dan !
Groetjes, Martina
x




9 opmerkingen:

Je@net zei

Erg mooie kaart, Martina!

Nancy Soetaert zei

Je tekst staat er nog niet, je mooie kart gelukkig wel, schitterende kerstballenmal, heel mooi kaartje!
Fijne donderdag
Nancy

Rosina zei

Een sprankelend kerstkaartje Martina, zo mooi met die gouden kerstballen erop

groetjes Rosina
DT 52 WTC

Judith zei

Heel erg mooi bling bling kerst kaartje geworden.
Groetjes van Judith

Annemarie en Merit zei

hele mooie kaart met kerstballen Martina...
Ja die gebeurt hier ook weleens slaat de paniek woensdag avond laat toe..kaart wel geplaatst maar vergeten het bericht te typen.

liefs Annemarie en Merit

Margreet zei

Wat een mooie mal en wat een letterlijk en figuurlijk schitterend kaartje heb je er mee gemaakt.
xxx Margreet

Laurespage zei

Een hele mooie bling kaart, dat hoort bij de kerst.
Groetjes, laurette

gerrie zei


Wat een mooie blingblingkaart Martina en ook nog een schudkaart. Heel apart en vindingrijk, knap gedaan. Ik vind hem heel erg mooi.
Lieve groetjes, Gerrie.

Gina zei

Wat een leuke kerstballenmal! Je hebt er een mooie schudkaart mee gemaakt! Groetjes, Gina