zaterdag 17 november 2018

Jongens en meisjes

Goeiemorgen iedereen,
de voorbije weken, verwerkte ik een aantal reeds ingekleurde afbeeldingen op de kaartjes. Ik kreeg de vraag om wat meer 'kinderkaarten' te voorzien in mijn voorraad. En voilĂ , u vraagt, wij draaien. De afdrukjes kleurde ik al heel lang geleden in (ik denk zelfs 2 jaar terug), bewaarde ze, want ze 'konden toch ooit wel eens van pas komen'.... En kijk, een setje eenvoudige kaartjes krijg je hieronder dan...

Afdrukje meisje : Scrapberry's
Afdrukje jongen : Geen idee meer, maar ik denk ook van Scrapberry's
Gekleurd met aquarel potloden
Papier : Crafts-Too,
Sentiment : Boekenvoordeel
Bloem : Artemio

Ik wens jullie allemaal nog een hele fijn weekend toe en zie jullie graag maandag terug voor een verse persoonlijke kaart !
Bedankt voor je bezoekje, tot dan !
Groetjes, Martina
x



7 opmerkingen:

Je@net zei

Twee super leuke kaarten, Martina!

Miranda K zei

jaaa die stempeltjes zijn leuk! toffe kaartjes . groetjes miranda k

Enny zei

Heel mooie kaarten, die stempels zijn prachtig ingekleurd ! Groetjes, Enny

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat heb je die prentjes mooi ingekleurd Martina. Het lijken wel gedrukte plaatjes. Leuke kaarten heb je ermee gemaakt dus goed dat je ze bewaard hebt :)
Lieve groetjes Miranda

Gina zei

Twee leuke tienerkaartje Martina ! Groetjes, Gina

GerJanne zei

Heel leuke kaarten heb je gemaakt. Ziet er gaaf uit!

Nancy zei

Hey Martina,

Leuke plaatjes, mooi ingekleurd, geweldigen tekstsnijmal (ben ik nog altijd super blij mee) en dus bijgevolg: geweldige kinderkaarten!!

Liefs,
Nancy