woensdag 12 december 2018

Allemaal kopjes

Goeiemorgen iedereen,
vandaag een set leuke kaartjes, waar ik het voorbeeldje van op Pinterest vond. Ze dateren al van mei 2017. Dus al wel 'oud'. Ze zijn ondertussen ook al verdwenen uit mijn voorraaddoos.
Ik drukte het kopje af met clear, dan met witte embossingpoeder bewerkt, gekleurd met ZIG.
Het nadeel hiervan is wel, dat ik helaas niet meer weet welk kopje ik hier gebruikt heb, sorry...

Kopjes : ? gekleurd met ZIG
Tekst : Joy

VoilĂ , we zijn er dus op deze manier weer door... Hopelijk bezorgen deze kaartjes jullie wat warmte en gezelligheid.
Ik wens jullie allemaal nog een hele fijne dag toe en zie jullie graag morgen terug voor een verse kerstkaart,
groetjes, Martina
x



 

8 opmerkingen:

Nancy Soetaert zei

wat mooi, zou een goeie kleuroefening zijn voor mij...
fijne dag
Nancy

femke zei

Heey Martina,

dat zijn 2 hele gave kaartjes geworden!!! Erg leuke techniek heb je gebruikt.

groetjes Femke

Je@net zei

Dat ziet er gezellig uit, Martina!

Jantine zei

Wat een gave kaartjes, Martina. Geweldig. Die kopjes zijn echt superleuk!
Groetjes
Jantine

Margriet Tournier zei

Oud of niet, het zijn nog steeds mooie kaartjes en wat een leuke techniek.

Groetjes,
Margriet

Mariken zei

Superleuk zeg, al die kleine kopjes! Das pas kleurwerk!

Annerieke zei

Ook al zijn ze "oud", ik vind ze wel erg leuk Martina! Gezellige kleurtjes ook.

Enny zei

Oh, wat schattige kaartjes, heel mooie kopjes ! Groetjes, Enny