maandag 10 december 2018

Elke maandag een persoonlijke (soms een beetje rare) kaart 183 : Gerda en Jan

Goeiemorgen iedereen,
of ik voor Gerda en Jan, die 50 jaar getrouwd waren een kaartje wilde maken ? Tuurlijk doen we dat gewoon, nietwaar ? Jan is een grote wielerfanaat, Gerda heeft iets met bloemschikken, werd mij meegedeeld.
Uiteraard willen we dat wel ergens in het kaartje verwerken. Hieronder het resultaat. Ik gebruikte sobere kleurtjes, maar het kan best voor zo'n gelegenheid.

Bloemensnijmal : Interent
Letters : My Favorite Things
Fiets : Marianne Design
Glaasjes : Marianne Design
Cijfers : Marianne Design
Hart : Nellie Snellen
Celebrate : My Favorite Things
Love : Internet




Ik wens jullie alvast een heel erg fijne start van de werkweek toe en zie jullie graag woensdag terug voor een verse kaart.
Kom je dan weer even langs ? Tot dan!
Groetjes, Martina
x

6 opmerkingen:

Caroline Cards zei

Wat een leuke toepasselijke kaart!
groetjes, Caroline

Je@net zei

Echt een super leuke kaart, Martina!

Jantine zei

Leuke kaart, Martina, voor het gouden paar. Met alle liefhebberijen rekening gehouden, knap!
Groetjes
Jantine

Enny zei

Wauw, wat een prachtige kaart, daar zal het gouden paar heel blij mee zijn ! Groetjes, Enny

Nancy zei

Hey Martina,

Die is mooi geworden! Fijne kleuren voor een jubileumkaart!

Liefs,
Nancy

Femminde zei

Wat een leuke kaart Martine!! Mooi persoonlijk gemaakt.
Ik zal mij ook nog even opgeven voor het KKT, te leuk om niet mee te doen.
Tot de laatste diertjes dinsdag!!
Fijne week!!
Groeten van Femminde