maandag 21 januari 2019

Elke maandag een persoonlijke (soms een beetje rare) kaart 189 : Florentia

Goeiemorgen iedereen,
Een tijdje geleden vroeg een collega me om een kaartje te maken voor Florentia, die ontzettend veel van Jazzdans houdt... Wel, dan gaan bij mij de molentjes draaien en ontdek ik (eigenlijk weet ik dat), dat ik geen dansers in mijn collectie heb. Maar kijk, daar is het internet dan weer ! Hoera ! Enkele silhouetten afgedrukt en uitgeknipt met een fijn wit randje. Probleem opgelost (ik hoef dus eigenlijk niet alles te hebben, toch ? hahahaha !)

Achtergrond : Distress Inkt
Cirkels : My Favorite Things
Stippen : My Favorite Things
Dansers : Internet
Sentiment : Els Brigé
Letters : My Favorite Things

Ik wens jullie langs deze weg een hele fijne werkweek toe en zie jullie graag morgen terug voor een verse kaart voor mijn DT 'In 't Woefke'.
Kom je weer even kijken dan ?
Groetjes, Martina
x

8 opmerkingen:

Colien zei

Goed gevonden, het is een gaaf kaartje geworden!
Toffe achtergrond in mooie warme kleur.
grtz Colien

Je@net zei

Erg mooie kaart, Martina!

marja kenter zei

Het is een prachtige kaart geworden.
fijne dag en groetjes

Mariken zei

Ja, die kleur vind ik ook supermooi, zeker gecombineerd met zwart! Gaaf kaartje!

Marijke zei

Een super leuk kaartje en zo zie je maar dat je altijd op internet wel wat tegen komt! Mooie achtergrond ook gemaakt en die dansers zijn erg leuk! groetjes Marijke.

Enny zei

Ja, tof dat we Internet hebben ! Heel mooie kaart, ook super achtergrond ! Groetjes, Enny

GerJanne zei

Heel leuk geworden! Mooi toepasselijk!

Angelique zei

Gave kaart, mooie achtergrond en mooi de silhouetten, handig toch dat internet. Lekker vrolijk de citroen kaart, leuk dat glas.
lieve groetjes Angelique