zaterdag 5 januari 2019

Kleur !

Goeiemorgen iedereen,
nog even rust en dan vliegen we er weer in... De laatste voorbereidingen treffen om het schooljaar weer op te starten, het belooft weer een drukke maand te worden...
In ieder geval, vandaag nog eens een 'gewoon' kaartje voor jullie, uit de wachtkamer uiteraard.
Een setje kleurrijke kaartjes, altijd wel grappig en leuk om te geven...

Gekleurd met ZIG, afgewerkt met glossy 3D.
Wasco krijtje : Lawn Fawn
Sentiment : Marianne Design





Ik wens jullie allemaal nog een heel erg fijn weekend !
Ik zie jullie graag maandag terug voor een persoonlijke kaart. Tot dan !
Groetjes, Martina
x

15 opmerkingen:

Gina zei

Mooi zo'n kleurrijke kaarten ! Super vrolijk ! Groetjes, Gina

Je@net zei

Erg leuke kleurrijke kaarten, Martina!

Colien zei

Gezellige kaartjes met al die kleurtjes!
grtz Colien

Annemarie en Merit zei

Wat een vrolijke en kleurrijke kaartjes, leuk gemaakt!

Groetjes, Merit en Annemarie

Judith zei

Super grappig en kleurrijke kaartjes...
Groetjes van Judith

Marfien zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Marijke zei

Wat een vrolijke kaartjes allemaal! En een leuke stempel van de stift! Groetjes Marijke.

Els zei

Hele leuke kleurrijke kaarten.

Laurespage zei

Een serie vrolijke kaartjes. Het is leuk eens iets anders te doen dan de kerstkaartjes. Ik ben met allerlei knipsels en restjes kaartjes te maken en daarmee mijn bureau wat op te ruimen. Ik laat ze morgen wel even zien.
Fijn weekend, laurette

Mariken zei

Hartstikke tof, al die gekleurde krijtjes!
Klopt, de januarimaand wordt een hele drukke, vergaderingen, cursus, open dag! En dan heb ik het alleen over de dingen die op school moeten...Geniet nog ff van de zondag!

!neke zei

Super leuk !

GerJanne zei

Daar word je vrolijk van! Heel leuk met al die kleurtjes!

Nancy zei

Hey Martina,

Ooohh, die zijn zo leuk!! Tof, met al die kleurtjes! Hou ik van!!

Liefs,
Nancy

Enny zei

Oh, wat mooie kleurige kaartjes, die zijn tof, zeker met dit grijs weer ! Veel moed voor morgen ! Enny

Jantine zei

Heel leuke, vrolijke kaartjes. Leuke set met die kleurkrijtjes.
Succes met weer starten na de vakantie.
Groetjes
Jantine