donderdag 6 juni 2019

Elke donderdag een kerstkaart : 52 weeks to christmas : Challenge Reminder : Maak een vintage kerstkaart

Goeiemorgen iedereen,
vandaag heb ik voor jullie een reminder voor de oproep van het DT team van '52 weeks to christmas'. Vorige week lanceerden we het idee om een vintage kerstkaart te maken. Vandaag is de laatste kans om je kaartje te linken, daarna gaat de aanmeldknop onherroepelijk dicht.
Dus... om jullie wat inspiratie mee te geven, heb ik me ook deze week aan deze stijl gewaagd. Een uitdaging, zoals voor zovelen, heb ik begrepen uit de reacties van vorige week. Maar kijk, samen met het team, zijn we er toch allemaal in geslaagd om jullie op het rechte pad te houden en jullie ook deze week bekogelen met voorbeeldjes. Nieuwsgierig naar de anderen ? Klik dan door naar het blog van '52 weeks to christmas' en meld je daar ineens aan met je kaartje en maak kans op een mooi prijsje !

Achtergrondpapier : Geen idee, ik dacht ook hier een blokje van Action
Stempels : Inkadinkado, gestempeld met Distress Inkt en een beetje 'uitgeveegd'
Takjes : Memory Box
Dennenappels : Gummiapan

Ik dank jullie allemaal voor je bezoekje en ik zie jullie graag zaterdag terug voor een verse kaart. Tot dan !
Groetjes, Martina
x




17 opmerkingen:

GerJanne zei

Hij is mooi Martina! EN zeker en hele uitdaging. Maar het is me gelukt. Straks zal ik hem plaatsen. Nu de laatste loodjes van de nachtdienst en dan even slapen...

Nancy Soetaert zei

Toffe kaart in vintagestijl Martina.
Fijne donderdag
Nancy

Elle-Jeanne zei

Heel mooi vintage kerstkaart Martina.
Leuk gedaan.
Groetjes, Elle-jeanne

karin zei

Mooie vintagekaart Martina.
groetjes,
Karin

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje
groetjes ellen

Eri zei

Het is je gelukt om een leuke vintagekaart te maken, tof met die stempels en de leuke tak.
Groetjes, Eri

Jantine zei

Heel mooi vintagekaartje, Martina. Knap gedaan. Ik vind het ook echt een uitdaging!
Groetjes
Jantine

Diny zei

Heel mooi gedaan Martina!
Groetjes Diny

Laurespage zei

Heel mooi kaartje met fijne kleuren en de kleine accentjes maken het weer af.
Groetjes, laurette

Enny zei

Wauw, een prachtige vintage-kerstkaart, heel mooi met dat takje ! Groetjes, Enny

Trudy zei

Hele mooie vintagekaart! Leuk met die stempels.
groetjes Trudy

Judith zei

Prachtig kerstkaartje is het weer geworden.
Groetjes van Judith

Margreet zei

Wat een mooie kleuren op je mooie kaart!
xxx Margreet

Suzan zei

Prachtig voorbeeld kaartje heb je gemaakt Martina voor de Challenge!
Groetjes Suzan

!neke zei

Het is je goed gelukt !
Groeten Ineke

Caroline Cards zei

Heel mooi kaartje!
groetjes, Caroline

Angelique zei

Ondanks dat het een uitdaging van je was is hij super gelukt, mooi met die 4 plaatjes. Je kaart voor de kunstenaar vind ik echt gaaf met de vlekken en de tubes verf.
lieve groetjes Angelique