zaterdag 8 juni 2019

Gefeliciteerd !

Goeiemorgen iedereen,
verlengd weekend staat op het menu ! Leuk ! We zijn volop bezig met toetsen in de klas, hopelijk wordt het niet meer zo tropisch warm zoals vorig schooljaar... Ook hier in huis loopt de examenkoorts behoorlijk op. We duimen voor alle studenten !
Vandaag een vrij eenvoudig kaartje dat ik een tijd geleden maakte, toen de snijmal met rechthoeken en vierkanten net uit was. Voor sommige klanten 'In 't Woefke' wat moeilijk om te bedenken wat ze hiermee konden, maakten Maries en ik een paar voorbeeldjes. Dit is er eentje van...

Snijmal vierkanten : Gummiapan, gekleurd met ZIG
Sentiment : Marianne Design

Je ziet het, het hoeft niet altijd ingewikkeld te zijn !
Ik wens iedereen een heel erg fijn weekend toe en zie jullie graag maandag terug voor een verse persoonlijke kaart,
groetjes, Martina
x




8 opmerkingen:

Els zei

Ik vind dit een super leuke kaart, door de kleuren maar ook door de fijne gestanste kaders.Een prachtig geheel.
Fijn pinksterweekeinde en groetjes, Els

Elle-Jeanne zei

Een leuk fris kaartje.
ik vindt het wel een leuk kaartje met die kaders.
Fijn weekend.
Groetjes, Elle-jeanne

Je@net zei

Leuke kaart, mooie frisse kleurtjes ook!

Margreet zei

Ziet er gaaf uit, Martine! Het is net een soort van glas in lood.
xxx Margreet

Margo zei

Toffe kaart Martina en mooi effect !
Hier ook examenstress !
Succes daar !
Groetjes
Margo

karin zei

Simpel maar heel leuk kaartje in mooie kleurtjes. Bedankt voor de tip!
Groetjes,
Karin

Nicole Parmentier zei

Ik houd van dit soort grafische kaartjes! Bruikbaar voor zowel een jongen en een meisje en in vele varianten te maken. Leuk idee!!

Enny zei

Oh, dat is prachtig gedaan, heel tof grafisch model ! Groetjes, Enny